Auteur Topic: Decreet 003: Vragen  (gelezen 5521 keer)

ZweinsteinOnline

Decreet 003: Vragen
« Gepost op: 08 februari 2014, 22:21:13 »
[rpgcrew:32w90aoh]In dit topic kun je al vragen stellen over de RPG en andere dingen op het forum waar je meer informatie over wilt.[/rpgcrew:32w90aoh]

Danell

Re: Decreet 003: Vragen
« Reactie #1 Gepost op: 08 februari 2014, 23:38:46 »
Hoe krijg je Chocokikkers?

Nathalia

« Reactie #2 Gepost op: 09 februari 2014, 15:15:03 »
[moderator:3nso1zqp]Chocokikkers kun je in een later stadium kopen van je verdiende goud.[/moderator:3nso1zqp]

Proserpina

« Reactie #3 Gepost op: 03 april 2014, 00:30:35 »
Hoe lang hebben we OOC voor dit IC-schooljaar? Als iemand begrijpt wat ik bedoel? :P
Jaarlijks breng ik de Lente, om voor de Winter weer te verdwijnen naar hem, die woont in de donkere Tartarus opdat ook daar de zon schijnt.

Cahira

« Reactie #4 Gepost op: 13 april 2014, 23:19:43 »
Ik heb ook een vraag. Ik heb net een berichtje gepost, maar hij komt niet online, terwijl hij wel aangeeft dat hij verzonden is. Hoe komt dat?

Kevin des Angelos

« Reactie #5 Gepost op: 15 april 2014, 23:40:11 »
Dit komt omdat jij waarschijnlijk nog niet bent opgenomen in de "Geregistreerde Gebruikers"groep, waardoor jouw berichten eerst goedgekeurd moeten worden vooraleer deze verschijnen op het forum. Dit is een preventieve maatregel tegen allerlei spamaccounts.

Wanneer je een Karakterkaart hebt aangemaakt zal je worden gesorteerd en daarna zul je ook in die groep terecht komen, zodat jouw berichten niet eerst gekeurd hoeven te worden.
- Shut your eyes and walk with me. I lead you through the land of Fantasy -

Kevin des Angelos

Cahira

« Reactie #6 Gepost op: 18 april 2014, 20:32:54 »
Ik heb mijn karakterkaart gepost. Wanneer word ik dan gesorteerd? En wat kan ik tot die tijd doen aan schrijfwerk, want ik kan nog niet naar Zweinstein zonder afdeling toch?

Nathalia

« Reactie #7 Gepost op: 20 april 2014, 21:10:57 »
[moderator:36919gtr]Als het goed is, kan je wel al op de wegisweg posten en in de trein en de bootjes. Zodra je gesorteerd bent, is het ook mogelijk om in zweinstein zelf te schrijven. Ook kan je als het goed is in het dagboekdeel* schrijven over het leven van je personage voordat hij/zij naar school gaat en over de brief en de inkopen, de reis etc.

*= In het dagboekdeel maak je een eigen topic aan met je naam, waarin je gewoon altijd mag posten, wanneer je bijvoorbeeld verder in de RPG niet meer kan reageren. Maar daar kun je ook vaardigheden en toverspreuken leren. Hier een linkje naar de uitleg over het dagboekdeel met de spreuken/vaardigheden lijst. klikklik

Hier kun je ook de RPGregels vinden

Hopelijk heb ik je hiermee een beetje op weg geholpen.[/moderator:36919gtr]

Cahira

« Reactie #8 Gepost op: 21 april 2014, 15:45:06 »
(voor degene die mijn vorige berichtje moet controleren, haal die maar weg)

Ik kan op de fora die jij aangeeft niets posten. Ik heb geen knop waar ik een nieuwe post kan invoeren. Hoe lang duurt het voordat ik gesorteerd word, want tot die tijd kan ik niets begrijp ik dus?

Hanna

« Reactie #9 Gepost op: 21 april 2014, 19:20:09 »
Ons doel is om zo snel mogelijk te sorteren, dus binnen een paar dagen moet je wel zijn ingedeeld.

Follow your heart and make it your decision

Kevin des Angelos

« Reactie #10 Gepost op: 21 april 2014, 22:35:32 »
Misschien best een domme vraag, maar hoe verwijder je uiltjes?
- Shut your eyes and walk with me. I lead you through the land of Fantasy -

Kevin des Angelos

Nathalia

« Reactie #11 Gepost op: 21 april 2014, 22:49:40 »
[moderator:3cw9ep0s]Meneer Kevin, er bestaan geen domme vragen. En wat je niet weet, moet je vragen :)

Je vinkt het uiltje aan dat je wil verwijderen, en rechts onderin heb je een dropdownmenu. Daarin kies je Delete Marked en dan klik je op GO.[/moderator:3cw9ep0s]

Cahira

« Reactie #12 Gepost op: 24 april 2014, 17:08:16 »
Ik heb misschien ook nog een domme vraag, maar hoe voeg je vrienden toe? Ik zie dat iedereen vriendjes heeft maar ik kan niet vinden waar ik dat kan doen?

Aliena Vesta

« Reactie #13 Gepost op: 24 april 2014, 17:19:28 »
Er zijn geen domme vragen ;)

Er zijn 2 manieren, de eerste is door op de Activity page te klikken en dan zie je rechts in de hoek steeds 4 namen staan, daar kun je iemand toevoegen en als de naam er niet bij staat moet je de pagina opnieuw laden, dan zie je weer nieuwe namen staan.

Optie 2:
Ga naar je User Control Panel, (User CP) en klik op: Cocial Network. Dan zie je een link: Find a member en vanaf daar kun je iemand toevoegen.

Nathalia

« Reactie #14 Gepost op: 10 mei 2014, 00:29:17 »
[moderator:rzl0evqn][c:rzl0evqn]Mededeling:

Vanaf 07-05-2014 mogen leerlingen en RPGstaff niet meer in kleur posten in dit topic. Enkel de moderators mogen nog in kleur posten. De moderators zijn herkenbaar aan hun paarse tekstkleur. Alleen in het Spamtopic mag iedereen nog met kleur posten buiten de RPG.
[/c:rzl0evqn][/moderator:rzl0evqn]