Auteur Topic: Decreet 005: Bugs  (gelezen 9947 keer)

Kevin des Angelos

Re: Decreet 001: Bugs
« Reactie #15 Gepost op: 04 februari 2014, 23:53:59 »
Citaat van: "Kaila"
Bug gevonden, Accepteren van vriendjes. Als ik op "Accept" klikt gebeurt er helemaal niks.
Kan het wel via een omweg doen, dus eerst op de persoon klikken en erna op "Add Friend".

Groetjes Kaila

Lol, dit had ik net dus ook. Maar als je op "Manage friends" klikt, moet je eerst de vriendenverzoeken aanklikken voordat je op Accept (of Deny) kunt klikken :P
- Shut your eyes and walk with me. I lead you through the land of Fantasy -

Kevin des Angelos

Kevin des Angelos

« Reactie #16 Gepost op: 05 februari 2014, 22:58:28 »
Hmm, Yenti heeft vanmiddag twee berichten van mij samengevoegd in het topic 'Stemtopic Headers'.
Deze staat nu twee keer in het overzicht.. oO
- Shut your eyes and walk with me. I lead you through the land of Fantasy -

Kevin des Angelos

Danell

« Reactie #17 Gepost op: 06 februari 2014, 13:17:38 »
Hallo allemaal, ik wil graag mijn karakterkaart laten keuren en sorteren. Waar kan ik die posten?

Laat maar, ik ben nu gesorteerd en wel!

Nanook Kirima

Bug
« Reactie #18 Gepost op: 23 februari 2014, 17:18:29 »
Ik heb wat probleempjes met mijn account.

Ik kan niet naar mijn eigen profiel gaan en ook niet naar die van anderen.
Ook heb ik hier geen chat staan, nochtans die er in het begin wel was.
En het vervelendste is toch wel dat ik in bijna nergens naartoe kan op de site. Het overleg komt er niet op bij mij (ben via een omweg moeten gaan) en ik kan enkel navigeren naar de kaartenbank, binnen en buiten Zweinstein. Ik kan zelf mijn bug niet posten in het bugtopic....

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Marcello Maldini

Re: Decreet 002: Bugs
« Reactie #19 Gepost op: 25 februari 2014, 15:07:09 »
Ik wilde een opmerking plaatsen betreffende uw rechten en de instellingen van uw account toen ik me bedacht dat ik dat ik zelf in het beheerderspaneel kan.
Ik heb even rondgesnuffeld en gemerkt dat u niet in de groep Geregistreerde gebruikers bent opgenomen. Aan deze groep heb ik u nu wel toegevoegd. Wilt u me laten weten of de problemen zijn opgelost?

Nanook Kirima

« Reactie #20 Gepost op: 25 februari 2014, 17:22:34 »
Ooooh het probleem is opgelost! Dankje <3

Nanook Kirima

« Reactie #21 Gepost op: 02 maart 2014, 12:00:58 »
Ik heb nog een probleempje. Als ik naar gebruikerspaneel ga en klik op profiel komt er op "Parse error: syntax error, unexpected end of file "

Yenti

« Reactie #22 Gepost op: 02 maart 2014, 16:41:39 »
Die bug is bekend, daar heb ik zelf ook last van. Maar als je op je eigen naam klikt linksboven in, en dan op edit profile, kom je er wel in :) Ik hoop dat je hiermee voorlopig even vooruit kunt.

Nanook Kirima

« Reactie #23 Gepost op: 02 maart 2014, 19:45:38 »
Werkt inderdaad, dankje :)

Yenti

« Reactie #24 Gepost op: 12 maart 2014, 15:25:13 »
Ik kreeg net van Aliena een e-mailtje dat ze niets meer met haar account kan doen. Dus namens Aliena plaats ik even een bugmelding.

Aliena had zich op onzichtbaar gezet en vanaf dat moment kan ze niks meer aanklikken, of zien op haar account. Ze kan ook niet meer van account wisselen of uitloggen. Ze krijgt direct een wit scherm. Ze probeerde ook via haar mobiel en toen kreeg ze deze melding:

Citaat van: "Aliena Vesta"
The server encounter an internal or misconficuration was unable to complete you reqest.
Please contact the server administrator, webmaster@vblad.nl and inform them of the time error occurred, and anyhing you might have done that my have caused the error.
More information aboyt this error may be availeble in the server error log.

Additionally, a 500 Internal server Error was ancounted while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Ik zelf heb verder geen problemen hiermee gehad, maar misschien dat iemand haar kan helpen dit op te lossen. Ik heb al via beheer geprobeerd haar account te deactiveren en weer te activeren, maar dat mocht helaas niet helpen. Wellicht dat iemand enig idee heeft wat dit kan zijn?

Aliena Vesta

« Reactie #25 Gepost op: 14 maart 2014, 13:16:45 »
Citaat van: "Yenti"
Ik kreeg net van Aliena een e-mailtje dat ze niets meer met haar account kan doen. Dus namens Aliena plaats ik even een bugmelding.

Aliena had zich op onzichtbaar gezet en vanaf dat moment kan ze niks meer aanklikken, of zien op haar account. Ze kan ook niet meer van account wisselen of uitloggen. Ze krijgt direct een wit scherm. Ze probeerde ook via haar mobiel en toen kreeg ze deze melding:

Citaat van: "Aliena Vesta"
The server encounter an internal or misconficuration was unable to complete you reqest.
Please contact the server administrator, webmaster@vblad.nl and inform them of the time error occurred, and anyhing you might have done that my have caused the error.
More information aboyt this error may be availeble in the server error log.

Additionally, a 500 Internal server Error was ancounted while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Ik zelf heb verder geen problemen hiermee gehad, maar misschien dat iemand haar kan helpen dit op te lossen. Ik heb al via beheer geprobeerd haar account te deactiveren en weer te activeren, maar dat mocht helaas niet helpen. Wellicht dat iemand enig idee heeft wat dit kan zijn?

Even een mededeling, ik kan nu weer in de RPG en posten, zoals te zien is :P
Ik heb helaas nog steeds het probleem dat ik niet kan switchen tussen mijn accounts, niet in mijn gebruikers paneel kan en ik kan me nog steeds niet uitloggen, helaas.

ik kan ook niet in:
Mijn Pm box, Edit profile, Manage friends, Manage relations.

Edit: Yenti heeft er naar gekeken en er lijkt iets niet te kloppen in mijn permissies.

Aliena Vesta

« Reactie #26 Gepost op: 23 maart 2014, 15:29:55 »
Even een dubbel post, voor de mensen die niet weten dat ik een probleem heb met mijn account, @Guy
Ik kan geen uilen ontvangen en sturen, mensen die mij toch willen benaderen kunnen mij een mail sturen. skip-poekie@live.nl
Dus mensen, geen uilen meer sturen, ik kan ze toch niet openen!! ^_^

Aliena Vesta

« Reactie #27 Gepost op: 24 maart 2014, 00:57:33 »
Mensen, een tip voor als jullie niet hetzelfde probleem willen hebben als ik, schakel de forum taal NIET naar het Engels, wat ik dus heb gedaan.
Er zit een bug in die funtie die ervoor zorgd dat je niet meer in je gebruikerspaneel kan, zoals ik.

Mijn bug is nu opgelost nu mijn taal weer naar NL is terug gezet, (erg simpel)...

Aliena Vesta

Re: Decreet 005: Bugs
« Reactie #28 Gepost op: 28 maart 2014, 13:18:23 »
Ik heb een fout gevonden voor de sorteerhoed,
Als ik me in log bij de sorteerhoed, kan ik switchen *niet dat ik het gedaan heb* naar alle accounts van de persoon die de sorteerhoed het laatste heeft gekoppeld.
Ik heb net even gekeken, en ik kan, als ik wil en me in heb gelocht op de sorteerhoed, switchen naar het account van Marcello.

Ik denk niet dat dit de bedoeling is ;)

Proserpina

Re: Decreet 005: Bugs
« Reactie #29 Gepost op: 18 april 2014, 16:55:20 »
Yo, ik weet dat het fout en schandalig is, maar ik gebruik internet explorer en ik heb geen IM-chat, kan niets posten op de tovermuur (:P) en er was nog iets... Heeft iemand mijn geheugen gezien?
Jaarlijks breng ik de Lente, om voor de Winter weer te verdwijnen naar hem, die woont in de donkere Tartarus opdat ook daar de zon schijnt.