* Zandlopers

Griffoendor
Ravenklauw
Huffelpuf
Zwadderich
017
603
037
114

* Zandlopers Halucina

Urbvico
Magicus
Remedicus
Senadux
045
015
135
000

Auteur Topic: Tijd om bij te kletsen en een beetje te klagen.  (gelezen 501 keer)

Jessica McDawn

Tijd om bij te kletsen en een beetje te klagen.
« Gepost op: 27 mei 2016, 23:54:22 »
De decoraties zijn al bijna klaar, natuurlijk hebben je vader en ik gedacht aan de wensen van Tim en jou. De bloemen, het bruidsboeket en de corsages zijn ook al besteld in de kleuren die je wenste. Je vader en ik zijn blij dat je gekozen hebt voor de kleuren van je afdelingen op Zweinstein en Klammfels, maar we hadden ook niet anders van je verwacht. Je jurk is ook besteld, hij wordt zoals gewenst groen welke stof het wordt houdt ik geheim. Gaarne zou ik per omgaande uil je keuzes voor je juwelen willen horen, zodat ook deze besteld kunnen worden.

Ik hoor graag snel van je. Je vader wenst je veel liefs.

Liefs,
Je moeder.

Met een diepe zucht vouwde ze de brief weer op en stopte deze in de zak van haar gewaad, ze zou na haar middagje met Lissy wel antwoorden. Voorzichtig liet ze haar hand in het water van de fontein zakken en streelde zachtjes met haar vingers over het heldere water, dat nu nog meer rimpels vertoonde dan daarvoor. Ze werd uit haar gedachten gehaald toen ze een paar voetstappen dichterbij hoorde komen, waardoor ze opkeek in de hoop dat Lissy gearriveerd was.