Auteur Topic: Complete Verslagenheid  (gelezen 782 keer)

Nathalia

Complete Verslagenheid
« Gepost op: 22 maart 2016, 16:20:55 »
Lieve leden,

Aan de hand van de gebeurtenissen in Brussel, willen wij onze Belgische leden en natuurlijk ook de Belgische niet leden een hart onder de riem steken, maar ook willen we graag even een kleine noot horen van onze Belgische lidjes dat alles goed met ze is. Onze vraag aan jullie is ook of jullie nog contact hebben met Belgische oudleden en of jullie de mogelijkheid hebben om te checken of het met hen ook goed gaat.

@Nanook Kirima, @Ignastrafe Maaka, @Richard Peters en @Nimda zouden jullie ons een berichtje willen achterlaten in dit topic, zodat wij weten dat jullie in orde zijn.

Nathalia

Re: Complete Verslagenheid
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2016, 16:23:05 »
Ik heb van oud lidje Kate Litha vernomen dat zij in orde is.

Mijn hart gaat uit naar alle slachtoffers en hun nabestaanden en geliefden.

Richard Peters

« Reactie #2 Gepost op: 22 maart 2016, 20:38:12 »
ook ik ben ongedeerd. Ik zat veilig in de klas toen alles gebeurde.  Uiteraard ben ik erg geschokt door de gebeurtenissen die zich daar hebben afgespeeld en mijn gedachten zitten, zoals die van vele anderen bij de slachtoffers die er vandaag zijn gevallen door middel van terreurdaden. Ik hoop oprecht dat ook alle andere Belgische leden ongedeerd zijn en geen slachtoffers binnen hun kennissen of vriendenkring hebben en kijk oprecht uit naar hun antwoord op deze oproep van @Nathalia.

Gianna

« Reactie #3 Gepost op: 22 maart 2016, 20:52:41 »
Pfff, ik zit al een hele tijd naar een leeg typveld te kijken. Wat moet je zeggen over zoiets. Wat een onzinnige doden, wat een ellende, wat... Waarom...

Alweer zoveel doden, zonder reden. Pijn, verdriet, verslagenheid. Maar geen woorden die omvatten wat ik wil zeggen. Wat fijn om te horen dat Kate Litha veilig en ongedeerd is. Wat geweldig om van jou te horen dat je veilig bent @Richard Peters

Scorpio

« Reactie #4 Gepost op: 22 maart 2016, 22:55:19 »
@Richard en Kate, goed dat jullie in ieder geval ongedeerd zijn.
Wat er vandaag gebeurde, ik weet niet wat ik moet zeggen.... :(

Sanjay

« Reactie #5 Gepost op: 22 maart 2016, 23:19:28 »

Nanook Kirima

« Reactie #6 Gepost op: 23 augustus 2016, 11:30:17 »
Oei sorry voor de late reactie. Met mij is alles in orde hoor!
Bedankt voor jullie medeleven :)

Ignastrafe Maaka

« Reactie #7 Gepost op: 23 augustus 2016, 11:35:53 »
Met mij (en iedereen die ik ken) ook alles in orde hoor! ^^