Auteur Topic: Ik ben in de chat...  (gelezen 1664 keer)

Nathalia

Ik ben in de chat...
« Gepost op: 04 januari 2015, 22:18:46 »
[moderator:11n1mwlr]Nadat we een beetje opgeruimd hebben hier en daar, hoorde ik van Gianna dat het Chattopic mistte(zie haar post in het overleg voor de stafleden onder ons) Zij schopte mij zachtjes om een nieuw topic te openen.

Welkom allen in het nieuwe chattopic. Hier kunnen we chats regelen voor OOC en IC, een ieder mag een lijstje maken wanneer ze kunnen, maar je kan ook gewoon als je in de chat bent en er nog niemand is hier zoals in het oude topic een oproepje doen voor gezeldschap. Hier vind je de chat.

Vanaf deze kant wil ik jullie alvast heel veel plezier wensen in de chat en ik hoop dat ik jullie daar snel weer eens tref en dat we een gezellige tijd tegemoet gaan in de chat!

Liefs Nathalia,
Modder-eter.[/moderator:11n1mwlr]

Daniil

Re: Ik ben in de chat...
« Reactie #1 Gepost op: 08 januari 2015, 22:36:59 »
Modder-eter?
Ik ben ook in de chat en ga zo lekker slapen. Waarom? Omdat het weer ouderwets gezellig was in de chat!
Hopelijk tot gauw weer.

[moderator:1j8wfr7y]Edit Nathalia: *Breekt even in: Modder-eter/moderator die ook RPG't*
*wijst naar haar status*[/moderator:1j8wfr7y]
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Proserpina

« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2015, 11:05:31 »
Jaarlijks breng ik de Lente, om voor de Winter weer te verdwijnen naar hem, die woont in de donkere Tartarus opdat ook daar de zon schijnt.

Nathalia

« Reactie #3 Gepost op: 23 januari 2015, 19:39:52 »
[moderator:4ms6uyk7]Hallo lieve leden,

Via deze weg wilde ik bekend maken dat we naar aanleiding van een online zijn van 8 mensen een ICchat organiseren. Het Thema is nog niet bekend, deze zal bekend worden gemaakt tijdens de chat.

Graag zie ik jullie allen terug in de ICchat(Zweinstein) om 21:00uur. Jullie zijn natuurlijk ook vroeger welkom.

Liefs,

Nathalia[/moderator:4ms6uyk7]

Hanna

« Reactie #4 Gepost op: 16 november 2015, 10:07:50 »
Is het misschien leuk om weer eens met z'n allen een IC chat te plannen? Wat dachten jullie van volgende week zondag (22 november)? Of misschien de vrijdag (27 november) erna?

Het is vlak voor sinterklaas en we gaan IC surprise doen, dus misschien kunnen we daar iets me doen? Sinterklaasliedjes zingen ofzo :P

Follow your heart and make it your decision

Hanna

« Reactie #5 Gepost op: 20 november 2015, 18:30:43 »
Excuses voor de dubbelpost. Ik heb met vele van jullie via app/fb/uil gesproken, maar ik bereik daar niet iedereen mee natuurlijk, dus bij deze de afspraak:

Zondag 22 november vanaf 19:00

Speciaal voor ons lidje in het buitenland beginnen we zo vroeg (tijdverschil etc.) Voor wie dan nog aan het eten is, sluit gerust later aan! Ik hoop jullie allemaal weer eens te spreken, als Hanna zijnde natuurlijk :)

Voor wie zondag niet kan, kunnen we kijken of we vrijdag 27 november weer met een boel tegelijk er kunnen zijn!

Daniil

« Reactie #6 Gepost op: 29 november 2015, 22:13:38 »
We kunnen ook iedere zondagavond IC-chatten? Natuurlijk is niet iedereen er iedere keer bij, maar dan hebben we wel weer vaker contact. :)
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Elena

« Reactie #7 Gepost op: 30 november 2015, 18:29:10 »
Dat lijkt me een super idee!

Knowledge is better than riches

Gianna

« Reactie #8 Gepost op: 24 februari 2016, 20:21:55 »
Vanavond vind er een last minute themachat plaats. Dit zal plaatsvinden in Haluzwein. Het studenten cafe in Zweinsveld waar ook de staf en buiten Zweinstein personen van harte welkom zijn.
Qua tijdstip zal het na de openingsceremonie plaatsvinden. LAten we zeggen het eerste weekens erna op de zaterdagavond. Vanaf 21.00 zullen we het gezellig maken, wie komt er ook?

Hanna

« Reactie #9 Gepost op: 24 februari 2016, 20:58:57 »
Ik ben er! :)

Nathalia

Re: Spijbelsmuldoos ben in de chat...
« Reactie #10 Gepost op: 01 april 2016, 00:59:01 »
Lieve leden,

Vanavond om 20:00uur zal er weer onze jaarlijkse 1 april ICchat plaats vinden. Graag zien we jullie vanavond in de ICchat!