Auteur Topic: Spamtopic  (gelezen 14326 keer)

Merlyn Sevelyn

Re: Spamtopic
« Reactie #30 Gepost op: 28 januari 2015, 11:07:41 »
[ravenklauw:2ego6sul]Een hele fijne tijd toegewenst.

Noemia houdt me goed wakker 's nachts, vandaar wat minder tijd om te posten.[/ravenklauw:2ego6sul]

Nathalia

« Reactie #31 Gepost op: 28 januari 2015, 13:32:26 »
[moderator:1fqw6vs8]Een hele fijne tijd in Valencia.

En fijn om te lezen dat je goed en veilig aangekomen bent daar. Misschien als je een keer de tijd hebt kan je ons hier vertellen/laten zien hoe het er uit ziet in Valencia :D[/moderator:1fqw6vs8]

Daniil

« Reactie #32 Gepost op: 28 januari 2015, 14:23:18 »
[d:1kjl5baj]@ Merlyn: veel sterkte! Geef Noemia maar een dikke knuffel van ons.[/d:1kjl5baj]
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Martijn

« Reactie #33 Gepost op: 30 januari 2015, 00:06:33 »
[moderator:f7ovl53n]Ik moest even van Hanna van Elst zeggen dat jullie allemaal de groetjes krijgen!

I sure loooooove spamming[/moderator:f7ovl53n]

Proserpina

« Reactie #34 Gepost op: 30 januari 2015, 00:25:42 »
Hoi allemaal!

Na alle wreedheid in de wereld was vanavond de druppel (dat gedoe op NPO1). Ik vind het zo erg dat mensen met geweld hun zin moeten krijgen en daarbij miljoenen anderen angst aanjagen. Daarnaast werd ik ook helemaal gestoord van alle heisa die daarna werd geschopt om die dader, dat hij herkenbaar in beeld werd gebracht op de publieke televisie en dat mensen al gauw haat begonnen te zaaien op Twitter en Facebook, tot racisme aan toe.

Omdat ik, net als m'n personage Elektra, niet tegen boze mensen kan, ben ik een tumblr-blog begonnen over peacefulness, wat ik maar beschouw als mindfulness maar dan met als doel vrede. Ik heb altijd gegrapt dat ik wereldvrede voor m'n verjaardag wil, of voor sinterklaas, maar stiekem is dat ook mijn wens. En toen had ik opeens de gedachte om daar een blog over te openen. Ik weet het, random, of warrig verhaal, maar dit is mijn blog: klik.

Hoe hebben jullie het gebeuren ervaren?
Jaarlijks breng ik de Lente, om voor de Winter weer te verdwijnen naar hem, die woont in de donkere Tartarus opdat ook daar de zon schijnt.

Daniil

« Reactie #35 Gepost op: 31 januari 2015, 14:02:35 »
[d:2j302xvm]Ik dacht eerst dat het een oefening was. Nu hoop ik dat die jongen een goede behandeling gaat krijgen.

Omdat er bijna 2 dagen niets meer is gepost op ZO: hoi.[/d:2j302xvm]
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Danell

« Reactie #36 Gepost op: 02 februari 2015, 16:51:00 »
hallo jullie spammen wel veel!
komt hanna nog terug Martijn?

Martijn

« Reactie #37 Gepost op: 03 februari 2015, 12:54:08 »
[moderator:2j1b4ao6]Hahaha

Nee Hanna komt niet terug. Ze heeft het momenteel erg druk met de opleiding en ze merkte dat het te veel werd, dus naar mijn weten komt ze (voorlopig) niet terug, helaas.

Ik heb net een boterham gegeten. Hij was vies.[/moderator:2j1b4ao6]

Daniil

« Reactie #38 Gepost op: 03 februari 2015, 12:55:27 »
Wat jammer.  :sick:
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Daniil

« Reactie #39 Gepost op: 03 februari 2015, 12:56:22 »
Dat ging over het broodje. Ik vind het uiteraard ook jammer dat Hanna niet terugkomt voorlopig.
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Proserpina

« Reactie #40 Gepost op: 08 februari 2015, 17:20:49 »
Jaarlijks breng ik de Lente, om voor de Winter weer te verdwijnen naar hem, die woont in de donkere Tartarus opdat ook daar de zon schijnt.

Kevin des Angelos

« Reactie #41 Gepost op: 09 februari 2015, 15:21:45 »
Sow :O Lijkt me leuk! Heb je geen voorbeelden van jullie spel? Ben wel eens benieuwd!

*Is weer terug*
- Shut your eyes and walk with me. I lead you through the land of Fantasy -

Kevin des Angelos

Hanna

« Reactie #42 Gepost op: 20 februari 2015, 08:33:34 »

Follow your heart and make it your decision

Marcello Maldini

« Reactie #43 Gepost op: 20 februari 2015, 11:11:00 »
[ravenklauw:1y6ifku3]Vrouwe van Elst!  Welkom terug. Al moet ik zeggen dat ik uw verschijning wat 'freaky' vind overkomen.

Maar ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik erg benieuwd bent wat u dan allemaal gedaan hebt? Het is goed om te lezen dat u uw leven weer op de rit hebt. Ik heb me meermaals zorgen gemaakt. Wat voor opleiding doet u ernaast? En een Engelse stage is wel erg hip! Kunt u mijn Engels bijspijkeren.

*Geeft een niet RPGsferige omhelzing*[/ravenklauw:1y6ifku3]

Hanna

« Reactie #44 Gepost op: 20 februari 2015, 11:30:50 »

Follow your heart and make it your decision