Auteur Topic: Decreet 003: Vragen  (gelezen 4931 keer)

Amira

Re: Decreet 003: Vragen
« Reactie #15 Gepost op: 19 februari 2015, 09:42:36 »
Hallo,

Hoe beantwoord ik berichten in mijn postvak? Ik kan geen knopje beantwoorden of iets dergelijks vinden. Of moet ik net als Cahira eerst toestemming hebben?  

Groetjes Amira
If you believe in yourself, anything is possible

Nathalia

« Reactie #16 Gepost op: 20 februari 2015, 16:33:15 »
[moderator:1a5y715z]Dat kwam omdat je nog bij newly registered users stond. Daar ben je uitgehaald, dus als het goed is, zou je nu kunnen posten en uiltjes kunnen beantwoorden.[/moderator:1a5y715z]

Zonenmaan

« Reactie #17 Gepost op: 01 april 2015, 18:48:25 »
Belangrijke vraag: Ik moet onder elke posts een verificatievraag beantwoorden, en dat vind ik prima.. ware het niet dat hij het 8 van de 10 keer niet in een keer werkt! Dan moet ik echt een paar keer het juiste antwoord intypen voor hij het doet. Dat vind ik best wel irritant. Is er wat aan te doen?

Daniil

« Reactie #18 Gepost op: 01 april 2015, 22:26:29 »
Dat lijkt mij een permissie-probleempje. Als ik geen digibeet was, had ik je graag willen helpen, maar ik heb dit even doorgespeeld aan Gianna.

-D
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Siara Ivanova

« Reactie #19 Gepost op: 25 april 2015, 17:24:01 »
Belangrijke vraag: Ik moet onder elke posts een verificatievraag beantwoorden, en dat vind ik prima.. ware het niet dat hij het 8 van de 10 keer niet in een keer werkt! Dan moet ik echt een paar keer het juiste antwoord intypen voor hij het doet. Dat vind ik best wel irritant. Is er wat aan te doen?

Hoi allemaal, ik ben net nieuw en ik ervaar hetzelfde probleem!

Siara Ivanova

« Reactie #20 Gepost op: 25 april 2015, 17:27:58 »
En ik heb nog een vraag: waar mag ik precies mijn karakterkaart posten als ik die af heb? En kan ik al beginnen met rpgen als mijn karakterkaart nog niet is nagekeken?

Gianna

« Reactie #21 Gepost op: 25 april 2015, 17:58:21 »
Hallo Siara,
Je hebt de weg naar de kaartenbak al gevonden zie ik? Als het goed is kun je nu wel gewoon doorposten, de spambot beveiliging (want dat is het) zit enkel op de eerste post. ;)
Natuurlijk mag je al RPGen voor je kaart nagekeken is.
Veel plezier