Auteur Topic: Decreet 005: Bugs  (gelezen 9120 keer)

Marcello Maldini

Re: Decreet 005: Bugs
« Reactie #30 Gepost op: 19 april 2014, 12:49:48 »
Aliena, volgens Gianna zou dat automatisch verspringen. Ik had mijn account inderdaad aan de Sorteerhoed gekoppeld. Daartoe is het volgens mij niet de bedoeling om op Aliena uit te loggen en vervolgens op Sorteerhoed in te loggen: dan krijg je namelijk wel alle gekoppelde accounts. Als ik via het switch-systeem naar Sorteerhoed ga, kan ik alleen terug naar Marcello.

Proserpina, wat een schande inderdaad ;). Jouw geheugen heb ik niet gezien. Lijkt me echter geen goede zaak dat je dat kwijt bent...

Marcello Maldini

« Reactie #31 Gepost op: 29 april 2014, 16:11:38 »
Terugkomend op hierboven: ik ben ingelogd als Sorteerhoed -niet nu hoor- en kon alleen naar Marcello verspringen.

Op dit moment heb ik een bug. Ik heb namelijk 1 ongelezen uil, maar ik weet zeker dat ik ze allemaal gelezen heb.
Boven in de balk staat "(0 new messages)" terwijl in mijn inbox [1] staat.

Edit
Ik had de boosdoener te pakken. Wel raar dat er (0 new messages) stond. Het was trouwens wel een bericht aan mezelf.
Misschien toch een ideetje om de ongelezen uilen wat duidelijker aan te geven.

Nathalia

« Reactie #32 Gepost op: 10 mei 2014, 00:24:30 »
[moderator:8hlkrehi][c:8hlkrehi]Mededeling:

Vanaf 07-05-2014 mogen leerlingen en RPGstaff niet meer in kleur posten in dit topic. Enkel de moderators mogen nog in kleur posten. De moderators zijn herkenbaar aan hun paarse tekstkleur. Alleen in het Spamtopic mag iedereen nog met kleur posten buiten de RPG.
[/c:8hlkrehi][/moderator:8hlkrehi]

Elena

« Reactie #33 Gepost op: 26 mei 2014, 19:27:52 »
Er zijn leuke nieuwe smileys bijgekomen, maar nu staat de submit button wel heel ver naar beneden. Ik was hem even kwijt net, maar heb hem nu weer gevonden. Ik denk dat dit onder bugs valt? Een aantal smileys staan ook nog niet goed erin denk ik? (Ze zijn geen plaatje bij mij in ieder geval)

Knowledge is better than riches