Auteur Topic: Decreet 005: Bugs  (gelezen 9120 keer)

ZweinsteinOnline

Decreet 005: Bugs
« Gepost op: 15 december 2013, 23:00:52 »
Om gekke foutjes en andere akeligheden te voorkomen, wensen wij dat er ten alle tijden bugs gerapporteerd worden in het daarvoor bestemde bugtopic(nog in aanmaak). Dit ook voor een fijne samenwerking tussen crew en leden zodat de bugs zo snel mogelijk opgelost kunnen worden zodat er geen frustraties onder crew en leden kunnen ontstaan.

Yenti

Re: Decreet 001: Bugs
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2013, 00:39:15 »
Ik weet niet zeker of het een bug is, maar als meerdere mensen hier last van hebben zal het onder een bug gaan vallen. Ik kan het "bij elk bezoek mij automatisch aanmelden" aanvinken, maar zodra ik de site weg geklikt heb en vervolgens weer terug kom is die weer uitgevinkt, ik moet nu dus elke keer weer opnieuw aanmelden om op het forum alles te kunnen zien. Dit probleem heb ik bij zowel Google Chrome, als Firefox, als Opera als Internet Explorer. Dus ik hoop dat er iemand is die eventueel zou kunnen vinden wat het probleem veroorzaakt. En het probleem zal niet bij cookies liggen gezien ik IE en Opera nooit eerder gebruikt had op deze laptop.

Ook heb ik nog een klein bugje gevonden bij het gebruikerspaneel, zodra ik een karakter heb gemaakt bij het tabblad ROG Character logt de site mij automatisch uit nadat ik op Create Character heb aangeklikt. Als ik dan via die pagina wil inloggen, krijg ik nadat ik op aanmelden geklikt heb wederom het scherm dat ik me moet inloggen om in het gebruikerspaneel te komen. Dus ook hiervoor hoop ik dat er een oplossing is. Dit probleem doet zich voor bij de eerder genoemde browsers.

Scorpio

« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2013, 13:24:44 »
Bij bezoek automatisch aanmelden:
Om aangemeld te blijven moet je browser cookies accepteren (er moet nog iets als een eenmalige cookiemelder komen bij binnenkomst op de site), en om de zoveel tijd is het raadzaam even je cookies op te ruimen. Daarna zou het moeten werken.

Betreft de bug in het gebruikerspaneel:
Gianna.....?

Yenti

« Reactie #3 Gepost op: 31 december 2013, 13:45:56 »
Bedankt voor je antwoord Scorpio, maar het vinkje uitgooien probleem heeft ie zodra ik op het gebruikerspaneel rpgcharacter tabblad geweest ben... En Opera en Internet Explorer waren voor gisteren niet eens gebruikt, dus daar kan het al niet aan cookies liggen lijkt me, firefox doe ik elke 2 uur cookies verwijderen.. Misschien iemand met andere oplossing?

-Edit: Bug is fixed-

Kevin des Angelos

« Reactie #4 Gepost op: 02 januari 2014, 12:31:48 »
Via Gebruikerspaneel naar je Profiel gaan, levert een rare error op :p

Citaat
Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/pzoo191024/domains/vblad.nl/public_html/zweinsteinonline/forum/cache/tpl_prosilver_ucp_profile_profile_info.html.php on line 85
- Shut your eyes and walk with me. I lead you through the land of Fantasy -

Kevin des Angelos

Scorpio

« Reactie #5 Gepost op: 06 januari 2014, 00:05:23 »
Deze bug is opgepakt en er wordt aan gewerkt.

Tijdelijke 'workaround' oftewel oplossing voor dit probleem:

Bovenaan Zweinstein Online zie je een aantal links staan, waaronder helemaal links je gebruikersnaam.
Klik daarop, en vervolgens op 'Edit profile'. Je komt dan in het juiste scherm terecht.

Sorry voor het ongemak!

Kevin des Angelos

« Reactie #6 Gepost op: 07 januari 2014, 16:28:03 »
Om deze reden dat ik dat jij deze bug ging oplossen xD

Maar, het werkt nog steeds niet xD Als je via die weg op 'Profiel wijzigen' klikt, krijg je dezelfde foutmelding :p
- Shut your eyes and walk with me. I lead you through the land of Fantasy -

Kevin des Angelos

Proserpina

« Reactie #7 Gepost op: 10 januari 2014, 16:27:12 »
Ik weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen, want het is niet echt een bug, maar is het mogelijk om de chat ook te laten werken in andere browsers, zoals Opera? Die gebruik ik namelijk op m'n tablet en die browser maakt m'n leven over het algemeen een stuk makkelijker :-P ik kan dus alleen niet chatten (ik zie namelijk geen pop-ups).

Liefs,
Pros
Jaarlijks breng ik de Lente, om voor de Winter weer te verdwijnen naar hem, die woont in de donkere Tartarus opdat ook daar de zon schijnt.

Gianna

« Reactie #8 Gepost op: 10 januari 2014, 16:31:05 »
Vreemd genoeg krijg ik op mijn tablet zoiezo geen chat op welke browser dan ook :(
Maar k zal t eens navragen aan nimda of prometheus

Proserpina

« Reactie #9 Gepost op: 10 januari 2014, 16:39:36 »
Citaat van: "Gianna"
Vreemd genoeg krijg ik op mijn tablet zoiezo geen chat op welke browser dan ook :(
Maar k zal t eens navragen aan nimda of prometheus

Ik zie gelukkig wek een chat in de standaardbrowser van Android :-) ik heb Android 4.1 trouwens. Ik zou het super fijn vinden als dit gemaakt kon worden, want ik ben eigenlijk meer weg van huis dan thuis, dus computeren gebeurt me eigenlijk niet zo vaak meer. :-P
Jaarlijks breng ik de Lente, om voor de Winter weer te verdwijnen naar hem, die woont in de donkere Tartarus opdat ook daar de zon schijnt.

Gianna

« Reactie #10 Gepost op: 03 februari 2014, 22:53:27 »
Ik heb goed nieuws mensen. Nadat ik al vast liep op rpgtools, en prom en nimda ook. Hebben we iemand gevonden die ons kon verzekeren de bugs op te kunnen lossen.
Graag dus alle bugs melden met:
error melding (t bericht dat je krijgt als je die krijgt), wat je probeerde te doen enz.

Kaila

« Reactie #11 Gepost op: 03 februari 2014, 22:53:58 »
Bug gevonden, Accepteren van vriendjes. Als ik op "Accept" klikt gebeurt er helemaal niks.
Kan het wel via een omweg doen, dus eerst op de persoon klikken en erna op "Add Friend".

Groetjes Kaila

Ramon30

« Reactie #12 Gepost op: 03 februari 2014, 23:02:47 »
zozo , das snel hahaha

Ramon30

« Reactie #13 Gepost op: 03 februari 2014, 23:23:57 »
Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/pzoo191024/domains/vblad.nl/public_html/zweinsteinonline/forum/cache/tpl_prosilver_ucp_profile_profile_info.html.php on line 85
 bekijke van profiel

Yenti

« Reactie #14 Gepost op: 03 februari 2014, 23:27:03 »
Die bug was inmiddels al bekend Ramon30, maar alsnog bedankt voor het melden natuurlijk. Aan deze bug zal ook gewerkt worden.

Er is ook een kleine omweg om alsnog op je profiel te komen.

Klik op je naam links boven in, en dan op edit profile. Zo zou je als het goed is voor nu wel op je profiel kunnen komen en het kunnen aanpassen.

Groetjes Yenti