Auteur Topic: RPG-Quotes  (gelezen 7731 keer)

Daniil

Re: RPG-Quotes
« Reactie #15 Gepost op: 20 maart 2014, 20:29:35 »
Ha! Heerlijk, die nostalgie.
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Hanna

« Reactie #16 Gepost op: 23 maart 2014, 16:23:33 »
Citaat van: "Guy"
Mevrouw "Grifhoofd" van Elst probeerde haar te troosten.

Follow your heart and make it your decision

Nathalia

« Reactie #17 Gepost op: 27 maart 2014, 22:27:49 »
[moderator:2hkwj8r9]Ik kwam weer een mooie quote tegen en deze keer komt die echt uit de RPG, uit de grote zaal om precies te zijn.

Citaat van: "Daniil"
Daniil landde onhandig (of heel soepel, als je zou geloven dat de flikflak opzettelijk was ingezet als landing van zijn bezemsteel) en hij veegde wat van de modderige aarde van zijn gewaad af, de tas die hij bij zich droeg controlerend op viezigheden.

Geniale actie weer van "Ome Daan".[/moderator:2hkwj8r9]

Priscilla

« Reactie #18 Gepost op: 06 april 2014, 22:36:47 »
Citaat

Citaat

Citaat
'Dat weet ik Elena, je woorden klinken eerlijk. Uit ons gesprek maak ik op dat we allemaal ontzettend veel hebben meegemaakt. Dat heeft littekens achtergelaten, die nooit zullen verdwijnen, maar wel zachter kunnen worden. Wanneer je niet wilt hoef je niet alles te vertellen, maar we kunnen elkaar helpen om dichter bij de toekomst te komen.'

Hanna

« Reactie #19 Gepost op: 22 april 2014, 17:38:54 »
Ik heb er weer eentje. Yelena spreekt over vrouwe van Elst na de aankondiging dat ze gaat trouwen met heer Gilleen

Citaat van: "Yelena"
"Die arme vrouw moet vast een waanzichtspreuk over haar uitgesproken gekregen hebben." fluisterde ze.

Yenti

« Reactie #20 Gepost op: 22 april 2014, 19:34:43 »
Ik heb er ook een gevonden. Een mooie, maar ook een die toch wel met veel lef hebben geschreven, enerzijds heb ik nu ook wel een beetje medelijden met Kevin.

Citaat van: "Lena Wayward"

Heel mooi geschreven Lena, maar oei oei, arme Kevin, of toch eerder, oei oei Lena, kijk uit met wat je zegt tegen een klassenoudste  :shock:

Merlyn Sevelyn

« Reactie #21 Gepost op: 22 april 2014, 21:33:37 »
Citaat

Wat een geniale quote door Yelena. Tussen al het tovenaarsgeweld maakt zij simpel gebruik van een boek. Soms is de dreuzelmanier zo gek nog niet.

Kevin des Angelos

« Reactie #22 Gepost op: 23 april 2014, 13:11:46 »
Onze nieuwe leerlinge is wel erg goed bezig met quotes verzamelen.

Citaat van: "Lena Wayward"
Ze wist niet of dat het soort humor was dat gewaardeerd werd in Zwadderich, maar ze kon het altijd proberen.

En Yelena heeft ook goede humor!

Citaat van: "Yelena Peterson"
Yelena pakte haar glas op, maar realiseerde zich te laat dat deze nog leeg was. Schaapachtig zette ze hem weer terug.
- Shut your eyes and walk with me. I lead you through the land of Fantasy -

Kevin des Angelos

Nathalia

« Reactie #23 Gepost op: 09 mei 2014, 22:04:55 »
[moderator:1iswe7tn]Ik heb in de chat een mooie quote gevonden, hopelijk vergist heer Brown zicht niet in de Zwadse Lena.

Citaat van: "Chat"
(21:56:15) Matthew: Staat op en legt zijn hand heel even op de schouder van het meisje. Fluistert: U bent een voorbeeld van een goed zwaderaar. Loopt terug naar de staftafel.
(21:56:47) Lena_Wayward: voelt een hand en hoort de opmerking. Bloost en kijkt heer Brown na.

[mod=Nathalia:1iswe7tn]Mededeling: Vanaf 07-05-2014 mogen leerlingen en RPGstaff niet meer in kleur posten in dit topic. Enkel de moderators mogen nog in kleur posten. De moderators zijn herkenbaar aan hun paarse tekstkleur. Alleen in het Spamtopic mag iedereen nog met kleur posten buiten de RPG.[/mod:1iswe7tn][/moderator:1iswe7tn]

Hanna

« Reactie #24 Gepost op: 10 mei 2014, 00:33:26 »
Citaat
(23:35:46) Nathalia drinkt haar Sterrenwijn op zodat het medicijn meteen werkt
(23:35:52) Ava voelt haar hart sneller kloppen bij Gianna's woorden
(23:37:01) Gianna Kijkt Nathalia bezorgt aan en wijst op het lege flesje: Mag dat met alcohol?
(23:37:31) Nathalia: Ik kon het overal indoen zei, Caithlin.
(23:37:33) Hanna_van_Elst wordt plotseling ontzettend misselijk, duwt de baby in de handen van Gianna en mompelt: Excuseer. rent de zaal uit
(23:37:47) Ava: (fluistert) nat is suicidaal
(23:37:53) Hanna_van_Elst: (fluistert naar Ava) snel alcohol jatten :P
(23:38:13) Gianna Neemt haar zoontje aan en kijkt bezorgd naar Hanna voor ze zich weer op Nathalia richt
(23:38:24) Hanna_van_Elst: (fluistert naar Ava) Hahaha, inderdaad. 113 bellen, heb ik gister van Elektra gehoord.
(23:38:29) Gianna: Ook in alcohol? Huivert
(23:38:54) Ava kijkt Hanna kort na, buigt zich vlug naar voren om het glas van de vrouw van tafel te grissen en drinkt het leeg?

Daniil

« Reactie #25 Gepost op: 10 maart 2015, 08:57:33 »
Zeker quotewaardig:

Citaat
Wegens een doorbraak in het onderzoek naar het effect van Murtlapsap is de Federatie van Herbologisten uitgenodigd voor een bijeenkomst in Berlijn. Aanstaande zondag tot en met volgende week vrijdag zal ik om bovengenoemde reden niet aanwezig zijn.

Voor de Dreuzels onder ons: studiereis!

Heeft Murtlapsaponderzoek nog meer voor je in petto, Maldini?
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Proserpina

« Reactie #26 Gepost op: 25 april 2015, 22:14:04 »
Citaat
Hij moest even bijkomen van hetgeen hem net overkomen was, maar hoewel zijn hart als een malle klopte, zijn lippen brandden en zijn lichaam tintelde, was Kevin verrassend goed in staat te doen alsof er totaal niets was voorgevallen. 'Mijn broertje groeit echt als kool,' zei Kevin die wel nog wat moeite had om zijn stem onder controle te houden en ter camouflage besloot nog een slokje te drinken.
Ja, van onze enige echte Kevin! Super schattig!  (L)
Jaarlijks breng ik de Lente, om voor de Winter weer te verdwijnen naar hem, die woont in de donkere Tartarus opdat ook daar de zon schijnt.

Kevin des Angelos

« Reactie #27 Gepost op: 26 april 2015, 11:39:14 »
Haha, lief hoor, Pros! Deze opmerking kan ik ook zeer waarderen ^^

Citaat van: Elektra
'En hoe gaat het met je hunk uit mijn fantastische afdeling?', voegde ze er grinnikend fluisterend aan toe.
- Shut your eyes and walk with me. I lead you through the land of Fantasy -

Kevin des Angelos

Hanna

« Reactie #28 Gepost op: 22 november 2015, 22:49:31 »
Na een heftige ruzie tussen Peyton en Hanna, bedenkt Daniil dat het maar het beste is om zijn sokken te showen:

Citaat van: Daniil
"Goed! Ander onderwerp! NU!"
Bukt met veel moeite voorover en trekt een broekspijp omhoog.
(...)
Vraagt zacht: " Wat vinden jullie van mijn sokken?"

Daniil

« Reactie #29 Gepost op: 29 november 2015, 22:11:21 »
Citaat
James vond het maar een beetje een raar bericht. Hoezo moest hij zich verplicht omkleden? Wilde ze dat iedereen lekker rook, of zo? Even rook James aan zijn oksel en knikte toen. Ja, hij snapte op zich wel waarom hij schone kleren moest aan trekken.

:)
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"