Deze magische plek > Ochtendprofeet

Klets bij over de RPG [1907-1908]

(1/2) > >>

Nathalia:
Zoals vorig schooljaar, gaan we ook dit jaar weer bijkletsen over wat er allemaal op de RPG gebeurt. Ook hier zal ik weer de laatste twee posts van het vorige bijkletstopic plaatsen, zodat we weten waar we gebleven waren.

--- Citaat van:  Daniil 29-11-2015 ---Ik ben nog lang niet bij met lezen, maar ik ben blij dat je terug bent, Peyton! Daniil krijgt het nog druk met die ruziŽnde Hanna en Peyton.
--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Peyton 30-11-2015 --- Dank Daniil! 
Ik vind het ook erg leuk om weer terug te zijn!
--- Einde van citaat ---

Ik ben benieuwd wat onze karakters dit jaar weer allemaal gaan beleven. Laat ons weten wat jullie denken dat er dit jaar allemaal staat te gebeuren.

Hanna:
Ik zag een topic van het genootschap? Is het weer zo ver, gaat er weer iets gebeuren op het genootschap gebied?

Krijgt er al iemand de rillingen?

En heeft iemand gezien dat Peyton naast Hanna zit aan de oppertafel? Lijkt me geen goed plan (A)

Danell:
Komt goed Hanna ik laat die zwadderaars wel een poepie ruiken dit jaar! :bounce:

Hanna:
Ik heb nieuwe roddels :O

Leest iemand het topic van Joshua en Nathalia? En heeft iemand Joshua en Hanna al blij met elkaar gezien dit jaar? Volgens mij ruik ik iets vreemds hier...

O by the way, aangezien ik nu op psychiatrie zit heb ik een deskundige analyse gemaakt van ieder karakter en ben ik tot de volgende conclusies gekomen:

Lizzie en Danell hebben ADHD (stuiteren de hele dag rond)
Ongeveer alle zwadderaars hebben een narcistische persoonlijkheidsstoornis (behalve Babs misschien, die heb ik nog niet zien praten), vooral Peyton steekt er met kop en schouders boven uit (sorry!)
Joshua is onze autist (niet over gevoelens praten, geen sociale interactie, klinkt bekend toch?)
Hanna en Nathalia lijden of hebben geleden aan PTSS (post traumatische stress stoornis)
John, de nieuwe die zich nog niet heeft laten zien, heeft een schizoÔde persoonlijkheidsstoornis

Ik geloof dat ik nog nooit zoveel psychatrisch patiŽnten bij elkaar heb gezien :P
Als iemand nog aanvullingen heeft...

Gianna:
@Hanna volgens mij had er al in het verleden iemand n soortgelijke post gemaakt. Best grappig inderdaad dat de meeste chars zo 'extreem' zijn dat juist de normale chars extreem lijken omdat dat opvalt.
Maar vertel, welke diagnose hang je aan Gianna? Of ben ik de rare normale?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie