Andere Fantasy > Andere fantasy

Wat is jouw favoriete fantasyboek?

(1/1)

Zonenmaan:
Ik zag dat er ook een aantal subfora in dit fora staan, maar he, er is natuurlijk veeeeeel meer fantasy dan LotR, Twilight en the Hobbit.

Zelf ben ik een groot fan van (Young Adult) fantasy en verslind ik (ongeveer) 15 tot 30 boeken per maand. Het lijkt me heel erg leuk om in dit topic nieuwe pareltjes te ontdekken en aan te raden.

Dus, wat is jouw favoriete fantasy boek?

Ik ben nu aan het lezen in 'De Kroon van de Tearling' (Queen of the Tearling), die onlangs is verschenen. Leuk voor de HP fans; Emma Watson gaat de hoofdpersoon vertolken in de film en is helemaal verslaafd aan dit boek. Ook ik voel een nieuw favorietje aankomen.

Hanna:
Wat een leuk idee Zonenmaan, want er is inderdaad heel wat meer fantasy dan alleen HP en twilight! (En zeker ook betere dan twilight :P )

Ik ben echt helemaal gek op Halo van Alexandra Adornetto, Hades het vervolg heb ik recent geleend van de bieb (Ik ben daar weer op terug gevallen vanwege mijn krappe financiŽn sinds ik heb bedacht dat ik nog vijf en half jaar aan het studeren ben, waarvan drie jaar zonder stufi :P )

Zonenmaan:
Ik ken het gevoel! (studeer ook al 3 jaar zonder stufi, gelukkig wel al 2 jaar met een bepaalde tegemoetkoming!) Halo vond ik zelf niet heel erg leuk, maar ik vond het wel een boek wat heel veel mensen enorm zal aanspreken.

En de bieb? Fantastische uitvinding! Ik woon momenteel echt naast de bibliotheek, dus ik ben er vaak te vinden! Scheelt veel geld, zeker voor boeken die je wel zou willen lezen maar waarvan je niet weet of je ze echt heel leuk gaat vinden.

Sanjay:
Je kan via internet heel veel ebooks downloaden ook hť. Is zeer handig.
Heb zo zelf "The legend of the seeker" gevonden en helemaal gelezen. Ben je normaal wel een tijdje zoet mee. (Er is ook ergens een korte serie van verfilmd.)

Ook van de Inheritacne Cycle ben ik wel fan. Voor degenen die de film Eragon gezien hebben, dat is het eerste boek en daarna komen er nog drie.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie