Deze magische plek > Onderwijsdecreten

Werk aan het forum

(1/1)

Nathalia:
Lieve medelidjes,

We zijn momenteel hard aan het werk aan het forum. Hierdoor kunnen zich eventueel enkele errors voordoen.

Onze excuses voor het ongemak.

Jullie ZO-Crew.

Scorpio:
Op dit moment vindt er technisch onderhoud plaats aan ZweinsteinOnline. Doel is natuurlijk, om het voor jou nóg leuker te maken om te forummen, het laatste nieuws te lezen óf te RPG'en.

Daarom kan het zijn dat je soms problemen ondervindt aan het bezoeken van deze site of dat je ZweinsteinOnline niet kunt bereiken.
Niet getreurd! We zijn dan snel weer terug!

Blijf ons volgen.

Gianna:
Zoals te zien zijn we nog altijd druk bezig met een nieuw uiterlijk. Nog lang niet alles staat zoals het hoort. ;)
Maar langzaam komen we er vast wel. Nou is het zo dat ik iets na middernacht ZO liet ontploffen (geen posts verloren ofzo dus wees gerust) Natuurlijk gebeurt zoiets alleen maar als er geen hulplijnen online zijn...
Dus kon ik 2 dingen doen, deze nog nieuwe, maar niet geheel gereed, versie hierheen zetten uit de herbouwende map. Of... Phpbb weer opnieuw instaleren. Dat laatste echter zou me mijn nachtrust gaan kosten. Dus "helaas" moeten jullie het eventjes doen met een versie die niet geheel gereed is, ook niet qua rechten enz. Dat ga ik morgen verder oplossen.

Voor nu, neus eens rond mensjes, en vertel ons wat je er tot dusver van vind!

Scorpio:
Excuses voor mijn afwezigheid gisterenavond.
Voor de rest, ziet er al goed uit!

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie