Auteur Topic: ZO-meeting no1  (gelezen 3662 keer)

Matthew

Re: ZO-meeting no1
« Reactie #15 Gepost op: 22 november 2015, 19:05:12 »
Ik kom 20 december weer terug uit Finland. Ik moet wel wachten tot het aanvragen van een nieuwe OV-kaart is verwerkt en ik mijn studenten reisproduct er op heb laten zetten, want anders wordt het me allemaal te duur :).

Daniil

« Reactie #16 Gepost op: 29 november 2015, 22:12:05 »
Ik heb een vakantie naar Valencia afgezegd tussen Kerst en Nieuwjaar, dus ik ben in die periode beschikbaar :)
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Hanna

« Reactie #17 Gepost op: 01 december 2015, 11:51:00 »
Dan stel ik voor dat we door de week afspreken in verband met gratis ov voor de meesten? (Of hebben we meer weekend ov's ?)
Volgens mij zag ik ook kaartjes bij de kruidvat laatst.
Gianna welke data tussen kerst en oud-en nieuw komt het beste voor jou uit (aangezien we bij jou gaan eten?)

Ik heb er nu al zin in :D (Jullie worden mijn leerbreek, de enige dag dat ik iets afspreek in de vakantie :P Voor de rest is het blokken geblazen (A) )

Wat is de handigste plek? Eindhoven? Voor degenen die via Nijmegen/Den Bosch reizen. Ik wil graag samen reizen :) (evt. kan ik ook via Venlo. Dat is voor mij even lang.)

@ Matthew, kun je het niet al in Finland aanvragen? Want volgens mij gaat het best een tijdje duren. (iets van twee weken geloof ik, verwerking is drie werkdagen ofzo)

Follow your heart and make it your decision

Matthew

« Reactie #18 Gepost op: 02 december 2015, 14:22:31 »
Hebben we gratis OV in de kerstvakantie?
En ja, ik ben er momenteel mee bezig. Ik hoop het op tijd klaar te krijgen voor als ik weer terug kom :).

Hanna

« Reactie #19 Gepost op: 03 december 2015, 08:02:26 »
Ja, week ov op doordeweekse dagen en weekend in het weekend en op eerste en tweede kerstdag en op nieuwjaarsdag.
Ik hoop voor je dat het op tijd lukt!

Peyton Woodrow

« Reactie #20 Gepost op: 15 april 2016, 12:55:13 »
Lieve mensen van het goede leven, ik zag helaas tot mijn spijt dat er nog steeds geen meeting geregeld is. en Hanna bracht mij op het idee, om daar wat aan te gaan doen.
Dus! mijn plan is als volgt: Meeten!!

Het leek mij een goed plan, om een datum te prikken ergens in mei of juni. Dit wilde ik doen via de datumprikker, origineel he! Maar om dat te kunnen doen, heb ik email adressen nodig. Dus leek het mij slim, als iedereen die mee wilt doen met deze meeting hun email adres naar mij zouden willen uilen!

Dan nu de belangrijke dingen: Waaaaaar gaan we meeten?
In het prachtige pittoreske Culemborg (het ligt vlak bij Utrecht)
ik heb niet een heel groot huis (42m2) maar ik weet dat ik aardig wat mensen kwijt kan, aangezien mijn oude buurmeisje ook wel eens een meeting gaf. en als het mooi weer is, heb ik op 15 min lopen, de rivier de Lek liggen. Waar we eventueel met een paar kleden en een hele hoop ongezonde/gezonde lekkers kunnen vertoeven.

Mochten er mensen denken, ja leuk ik wil echt wel graag komen. Maar het is zo ver voor mij, dan moet ik heel vroeg weer weg om nog thuis te komen. Neem je slaap spullen mee en je kunt bij mij blijven crashen! Als ik genoeg aan de kant schuif kan ik aardig wat mensen kwijt. Zijn er vragen? Stel ze gerust! ik vind het een tof plan, het kan natuurlijk zijn dat meningen verschillen :)

She passionately hates, feverishly loves. Don't cross her.

Chris

« Reactie #21 Gepost op: 17 april 2016, 20:41:50 »
Hanna/Peyton, top idee!!

Op zich zou ik graag aanwezig willen zijn, maar vind dat dit niet kan vanwege mijn belangen als eigenaar van deze site.
ik laat dus deze ronde aan mij voorbijgaan.

Het volk dat wel gaat, maak d'r een mooie dag van (en share some pics @ Instagram & ZO!)

Hanna

« Reactie #22 Gepost op: 28 april 2016, 07:15:03 »
Ja super peyton! Ik heb het druk de komende weken, maar ik vind hopelijk wel een gaatje. Met een beetje geluk kan ik zelfs normaal lopen als de fysio zo goed blijft gaan :)

Daniil

« Reactie #23 Gepost op: 08 juni 2016, 11:52:08 »
Laat die datumprikker maar komen ;)
@Chris Welke belangen als eigenaar? Ik denk dat het in het belang van een eigenaar is om je staff goed te kennen, nietwaar? Maar je kunt het ook gewoon zeggen, als je bang bent ons in het echt te ontmoeten. :p
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Chris

« Reactie #24 Gepost op: 13 juni 2016, 07:52:33 »
@Daniil@Hanna, je fysio gaat nog steeds zo goed?

Hanna

« Reactie #25 Gepost op: 13 juni 2016, 10:50:41 »
Op het moment wat minder, maar ik ben wel van de brace af al twee weken, maar ik denk dat ik te veel wil in te weinig tijd (A) Als je een jaar niet normaal heb kunnen bewegen, protesteert ongeveer iedere spier in je lichaam als je wel weer gaat sporten en meer gaat lopen, vooral in het been dat je zo lang ontlast hebt. Morgen weer naar de orthopeed, eens kijken wat die ervan zegt :P

Peyton Woodrow

« Reactie #26 Gepost op: 21 juni 2016, 16:06:11 »
Chris, ik zou je graag een cc willen sturen van de datumprikker. Maar ik heb geen emailadres, als je die zou willen uilen?
Zelfde geld voor Daniil. :)

Ik heb momenteel nog geen vaste datum. Voornamelijk omdat ik nog niet zo veel aanmeldingen had. Wil wel graag een meeting doen dus hopelijk krijg ik jullie email adres en zal ik de datumprikker gaan regelen!
She passionately hates, feverishly loves. Don't cross her.

Chris

« Reactie #27 Gepost op: 15 juli 2016, 13:26:50 »
@Peyton, zie PB (2e bericht)

@all, ik begreep dat de meeting in cosplay was dus dan kan ik al helemaal niet deelnemen uiteraard (heb immers geen RPG-karakter meer) ;)

Maak er iig een mooie dag van met z'n allen!