Auteur Topic: ZO-meeting no1  (gelezen 3035 keer)

Daniil

ZO-meeting no1
« Gepost op: 12 maart 2015, 14:28:16 »
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Matthew

Re: ZO-meeting no1
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2015, 15:24:27 »
[griffoendor:2fea26ew]Ik!

Al ben ik er alleen in de maanden juli en augustus en dan ga ik de hort weer op. Finland, deze keer.[/griffoendor:2fea26ew]

Hanna

« Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2015, 17:05:40 »
Ik doe ook mee!

Over die barbecue moeten we het nog even hebben Gianna :P Ik kan mijn eigen veggie snacks wel meenemen xD

Eh eindhoven/roermond/Venlo is het dichtste bij Gianna, dus ik denk dat we daar ergens dan moeten meeten?

Follow your heart and make it your decision

Nathalia

« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2015, 20:04:28 »
[moderator:1l4dq3hx]Ik ben ook wel in voor een meeting :D En vriendlief Sam(op de RPG Samuel) ook wel. Ik zal alleen even moeten kijken ivm de dagen.[/moderator:1l4dq3hx]

Amira

« Reactie #4 Gepost op: 20 april 2015, 14:12:23 »
Ik wil ook wel meeten. Lijkt me wel leuk, ook al ken ik jullie nog niet zo goed.
If you believe in yourself, anything is possible

Zonenmaan

« Reactie #5 Gepost op: 20 april 2015, 17:26:34 »
Hoewel ik ook vrij nieuw ben, lijkt een meeting mij ook heel erg tof! Ik kom uit de omgeving Eindhoven, maar waar de trein komt, kom ik ook!

Sonea

« Reactie #6 Gepost op: 20 april 2015, 19:07:40 »
Omg! Ik heb dit topic nog helemaal niet gezien!
Ook ik wil graag mee doen, al hoop ik niet dat ik te laat ben met aanmelden...

Daniil

« Reactie #7 Gepost op: 20 april 2015, 23:49:45 »
Jullie zijn uiteraard allemaal welkom!
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Hanna

« Reactie #8 Gepost op: 22 april 2015, 17:48:28 »
Is Eindhoven een goede plek om af te spreken? Daniil is dat voor jou ook bereikbaar? Sonea? Nathalia, voor jou is dat ook redelijk dichtbij toch? Voor mij is het wel eventjes reizen, maar ach, ik kom er drie keer in de week, dus waarom zou ik er geen vier keer van maken? :) Binnenkort wordt het toch mijn woonplaats :P

Matt, we kunnen natuurlijk gewoon in Juli afspreken? Dan is het ook lekker weer. Als we het doen rond mijn verjaardag (ervoor, niet erna, want dan is de Nijmeegse vierdaagse) dan zal ik een heerlijke traktatie meenemen :)

Sonea

« Reactie #9 Gepost op: 22 april 2015, 18:11:21 »
Ik heb geen flauw idee waar Eindhoven licht, maar dat is niet zo vreemd, ben niet goed in die dingen  :-X
Maar dat maakt ook niet uit, ik ben ook naar de bruiloft gegaan van Gianna dus dan kan Eindhoven er ook wel bij! *lijkt me niet dat het verder weg is!*

Gianna

« Reactie #10 Gepost op: 22 april 2015, 21:09:01 »
Eind Juli, begin augustus lijkt mij uitstekend, dan kan matt ook deelnemen. Maar... Dan is ook schoolvakantie dus indien ik geen oppas voorhanden heb kan ik ofwel niet, ofwel ik moet mijn lieftallige mini-me's meenemen gezien manlief (Deathdealer hier) ook meewilt indien hij vrij is. 

Wat betreft de bbq stel ik voor dat oftewel iedereen wat meeneemt (En we dus een lijstje maken) of iedereen bijdraagt en ik met iemand samen boodschappenlijst samenstel en boodschappen doe.
Wat de rest betreft qua meeting activiteit. Iemand zin in geocachen? (Dat is indien mijn dames mee moeten/mogen denk ik de leukste optie? OF bowlen? OF...)

Sonea

« Reactie #11 Gepost op: 23 april 2015, 11:07:47 »
Voor mij zou het makkelijker zijn om wat geld over te maken, als ik alles in de trein mee moet nemen, in de zomer, ben ik bang dat het niet zo lekker meer is wanneer ik aan kom... Ik heb namelijk geen koelbox en al had ik die, dan is dat wel erg zwaar en lastig mee te nemen in de trein.

Wat is trouwens geocachen?

Hanna

« Reactie #12 Gepost op: 23 april 2015, 14:56:34 »
Geen probleem Gianna, neem ze gewoon mee :) Geocatching weet ik niet of dat haalbaar is met een grote groep, maar kan wel denk ik. Ik hoop niet dat het weer zo wordt als de vorige keer met Pris, jij en ik :P Dan heeft iedereen getraind voor de vierdaagse ^^

Sonea ik heb hetzelfde probleem. Geld overmaken lijkt me handiger en dan met z'n allen boodschappen doen :P (nee dat wordt drama, grapje xD)

Zonenmaan

« Reactie #13 Gepost op: 24 april 2015, 15:53:37 »
Geocachen is leuk... Al ben ik vorige keer met mijn groepje verdwaald. Schat wel gevonden overigens. :P

Hanna

« Reactie #14 Gepost op: 14 november 2015, 14:16:56 »