Deze magische plek > Onderwijsdecreten

layout bugs

(1/2) > >>

Gianna:
Helaas, zoals bij al het nieuwe zijn er enkele layout bugs. Kom je er ook tegen? Verzamel ze dan hier. :) Dan kan ernaar gekeken worden.

- Als je naar je profiel gaat komt er een error.
- Tevens is als je er met een omweg wel in komt niet de hele kleur in orde op t profiel.
- De tekst in de blokken (portal) heeft niet overal de correcte kleur.

Marcello Maldini:
[ravenklauw:2bgcawm1]Klein aandachtspuntje voor de header. Nu hij er volledig staat, valt het kleurverschil wat op. De laatste paarstint van de balk is wat te donker waardoor er geen vloeiende overloop is. Ook moeten de boven- en onderkant dezelfde paarstint zijn als de volledige header.[/ravenklauw:2bgcawm1]

Merlyn Sevelyn:
Hetgeen ik nu meldt is geen bug, maar ik wist geen betere plaats.
De nieuwe kleuren zijn erg mooi, maar eerlijkheid gebied dat het erg vermoeiend kijkt en leest.

Elena:
Ik ben het met Merlyn eens. De kleuren zijn echt prachtig, maar sommige kleuren zijn niet van elkaar te onderscheiden (bijv. Nathalia's naam is bijna onzichtbaar en ook de kleur waarin de professoren typen is nauwelijks zichtbaar).

Nog een vraagje, ik mis een beetje de avatars. Zijn jullie daar nog mee bezig of komen die niet meer terug?

Nathalia:
We zijn nog bezig met de avatars, ook met de juiste kleuren zijn we nog bezig om precies de juiste layout te krijgen waarin alles duidelijk zichtbaar is.

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Er is overigens ook altijd(zolang we nog aan het knoeien zijn om de perfecte combinatie te vinden) op de portal de optie om het thema te veranderen, mochten jullie dat willen.

Liefs,
Nath

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie