Auteur Topic: Hallo, ik ben ....  (gelezen 5411 keer)

Kevin des Angelos

Re: Hallo, ik ben ....
« Reactie #15 Gepost op: 26 februari 2014, 13:45:03 »
Haay,

Kevin is jullie vast niet onbekend. Ik ben namelijk.. Kevin  :shock: Ook ik woon in Limburg en ben inmiddels 18 jaar. Vorig jaar heb ik mijn VWO diploma gehaald en ben daarna begonnen met de opleiding Pedagogiek. Verder hou ik van gezelligheid, kletsen en samen dingen doen. Mensen helpen, ondersteunen en dingen bedenken zijn mijn passies. Hobby's zijn onder andere RPG'en, veel schrijven, creatief bezig zijn op vele verschillende gebieden.

Voor meer informatie maken jullie maar een afspraak xD
- Shut your eyes and walk with me. I lead you through the land of Fantasy -

Kevin des Angelos

Lena Wayward

« Reactie #16 Gepost op: 06 maart 2014, 18:54:44 »

Elena

« Reactie #17 Gepost op: 08 maart 2014, 11:53:27 »
Hallo,

Ik ben Elena en ik studeer net als meerdere hier Geneeskunde. Ik ben 20 jaartjes oud. Ik kom van de oude PD naar hier, uiteraard naar wat aandringen van een niet nader te noemen persoon (het begint met een G ^^)Nou ja zoveel aandringen was er ook weer niet nodig, aangezien dit een leuke site blijft natuurlijk :).  Op PD ben ik terecht gekomen via iemand die ik van een andere site kende, maar die is nog niet wedergekeerd naar Zweinstein.

Mijn hobby's zijn lezen en schrijven, gezellige dingen doen moet vrienden. Ik kom uit Noord-Brabant, maar ben wel een grensgeval ^^ Je zou me eventueel nog kunnen beschouwen als Limburger, vandaar dat ik zo goed pas op deze site tussen alle Limburgers.

Liefs, Elena

Knowledge is better than riches

Guy

« Reactie #18 Gepost op: 23 maart 2014, 14:27:06 »
Hallo allemaal,

ik ben Guy, was ook al een tijdje actief op potterdome, maar eigenlijk niet zo lang voordat de website offline ging, dus het zou heel goed kunnen dat jullie me niet kennen. In die tijd was ik leraar Toverdranken, wat ik op deze nieuwe site ga doen weet ik eerlijk gezegd zelf nog niet, want ik heb het best wel druk in mijn 'echte' leven, eigenlijk vooral met studie en ik heb een behoorlijk druk sociaal leven. Zelf kom ik ook uit de zuidelijke helft van Nederland, maar niet uit Limburg zoals de meesten, maar uit Zuid-Holland. Lekker vlak bij de zee! In mijn vrije tijd doe ik dan ook graag aan hardlopen door de duinen en op het strand en in de avonden ben ik vaak bij vrienden te vinden.

Proost op zweinsteinonline!

Niamh

« Reactie #19 Gepost op: 24 maart 2014, 15:41:29 »
Ik weet het, ik reageer wat laat... Maar beter laat dan nooit!
Welkom terug aan alle oud PD'ers en  welkom voor de nieuwe leden die hier helemaal nieuw zijn! :D

Cahira

« Reactie #20 Gepost op: 13 april 2014, 23:10:34 »
Hallo, ik ben...

Cahira. Ik weet dat het een vreemde naam is, maar mijn moeder komt uit Ierland en houdt van Ierse tradities. Ik ben 21 jaar oud. Ik ben nieuw hier op de site en ben hier gekomen door een aantal keren door te klikken op andere sites.
Ik heb wel al meer op RPG's gezeten, dus ik ben benieuwd hoe deze gaat werken.
In real life rond ik dit jaar mijn bachelor Engels af en begin volgend jaar aan mijn 1-jarige master. Welke dat precies gaat worden weet ik nog niet helemaal zeker, waarschijnlijk ga ik richting onderwijs.

Groetjes,
Cahira

Nathalia

« Reactie #21 Gepost op: 09 mei 2014, 22:26:40 »
Mededeling:

Vanaf 07-05-2014 mogen leerlingen en RPGstaff niet meer in kleur posten in dit topic. Enkel de moderators mogen nog in kleur posten. De moderators zijn herkenbaar aan hun paarse tekstkleur. Alleen in het Spamtopic mag iedereen nog met kleur posten buiten de RPG.

Kaila

« Reactie #22 Gepost op: 29 mei 2014, 21:01:34 »
Hallo allemaal,

Zoals gewoonlijk ben ik er weer erg laat mee. Maar ik zal ook even mee doen aan het voorstel rondje.

Ik zal eerst beginnen ij het begin:

Ik ben Kaila Luna Dillyra (mijn karakter). Ik kom van de oude PD site af. Al was ik de laatste tijd daarop nogal afwezig vanwege real omstandigheden. Toen ik weer eens online wou komen, kwam ik er achter dat er een verbouwing was geweest (PD offline en ZO online). Heb toen ook geprobeerd bij te benen, zoveel het mogelijk was om het te combineren met het echte leven. Dat is niet helemaal zo gegaan als ik wilde, en heb eerst de dingen die voorop stonden gedaan, vandaar dat Kaila zo lang afwezig was.

In het echte leven ben ik Trudie, 26 jaar oud moeder van 2 lieve kinderen een zoon en een dochter. Ik heb een vriend ofja kan eigenlijk bijna zeggen me verloofde. Hoe en wat weet ik zelf nog niet, maar ik heb een vaag vermoede. Ook ik woon in het mooie Limburgse gebied. Mijn hobby's zijn Lezen, computeren, RPGen, Vissen, Lekker relaxen langs het water om tot rust te komen en Leuke dingen met de kinderen. Verder doe ik ook graag Spelletjes op Facebook of gezelschapsspellen.

Ik hoop dat ik jullie zo verdoende heb je informeert, mochten jullie meer willen weten, mogen jullie me altijd een uil (PB) sturen. Een vriendschap verzoek is ook altijd welkom. Wilde er ook even bij zeggen: It's feel good to be back!! (het voelt goed om weer terug te zijn).

Chanel

« Reactie #23 Gepost op: 11 februari 2015, 19:25:16 »
Hallo Iedereen.

Ik ben Maureen, ben 21 jaar en kom uit Limburg.
Ik ben hier terecht gekomen via een vriendin en daar ben ik haar dankbaar voor.
Ik woon samen met mijn lieve vriend waar ik mee samen woon.
Verder hou ik erg vaan paardrijden/paarden shoppen zumba en ga zo maar door.

Groetjes Maureen

Zonenmaan

« Reactie #24 Gepost op: 10 maart 2015, 15:55:02 »
Goedemiddag allemaal! Ik ben nieuw hier op het forum en stel mezelf graag even voor! Mijn naam is Emmy en ik ben 25 jaar oud. Illustrator en toekomstig docent beeldende vorming, boekblogger, blije nerd en Harry Potter fanaat sinds 1999. 'Vroeger' heb ik jarenlang ook meegedaan met Harry Potter RPG's.. Op verschillende fora, websites en het goede oude MSN.
Hoewel ik het stiekem veel te druk heb met mijn studie, werk en blog, hoop ik toch nog wat tijd hier te kunnen besteden.

Tot spreeks! :)

Amira

« Reactie #25 Gepost op: 13 maart 2015, 17:15:27 »
[huffelpuf:3umbmky0]Hallo,

Ik ben Amira, een Huffie in hart en nieren. Eigenlijk is het dus heel erg toevallig dat mijn karakter ook in Huffelpuf is ingedeeld. Misschien ook niet helemaal, aangezien ze wel een klein beetje op me lijkt.

Mijn moeder is Marokkaans en mijn vader Nederlands. Ik hou van schrijven en heb al op verschillende RPG's hiervoor gezeten. Dat was het wel zo'n beetje denk ik.

Groeten,
Amira[/huffelpuf:3umbmky0]
If you believe in yourself, anything is possible

Anna Van Der Lijk

« Reactie #26 Gepost op: 16 november 2015, 16:54:21 »
    Naam: Michelle Beekhuizen
    Leeftijd: 18 jaar
    Geboortedatum: 07-11-1997
    Provence: Gelderland
    Hobby's:
    • Paardrijden
    • Tv kijken
    [li]Lezen[/li]
    [/list]

Peyton Woodrow

« Reactie #27 Gepost op: 10 januari 2016, 11:05:54 »
    Tot mijn extreme verbazing, heb ik mezelf hier nog niet voorgesteld. Dus bij deze:

Ik ben Alicia, 25 jaar oud en woonachtig in Culemborg. Ik woon op mezelf, met 2 poezebeesten, poes Ayleigh en kater Rowyn. En een lieve pup van bijna 11 maanden, Layra.
    Ik ben helaas werkloos momenteel, maar doe 1x in de week vrijwilligerswerk bij een Glutenvrije Banketbakkerij. Erg leuk, want een van mijn grote hobby's is het maken van gebak. Dus ik zit daar wel goed op mijn plek.
    Verder heb ik nog naast rpg, afspreken met vrienden en de kroeg in gaan, een hele grote hobby. Een mega hobby, waar ik niet zonder kan leven en dat is zingen. J'adore <3

Over Peyton, ik hoop dat ik jullie net zo veel plezier doe met het lezen, als dat ik heb met het schrijven. :)
    She passionately hates, feverishly loves. Don't cross her.

Sanjay

« Reactie #28 Gepost op: 09 juni 2016, 12:11:24 »