Auteur Topic: Hallo, ik ben ....  (gelezen 5411 keer)

ZweinsteinOnline

Hallo, ik ben ....
« Gepost op: 14 december 2013, 18:49:06 »
Natuurlijk zijn we heel benieuwd wie er achter de forumnaam zit. Dus: stel jezelf voor in dit topic.

Gianna

Re: Hallo, ik ben ....
« Reactie #1 Gepost op: 14 december 2013, 19:38:44 »
Nou ik ben dus Gianna, jullie kennen me ook als zodanig.
Ik was oprichter van de rpg van de voorganger van deze site. Tevens heb ik in het verleden meerdere sites beheerd/gehad. Meestal rondom een fantasythema.
In het dagelijkse leven ben ik moeder, getrouwd en medewerkster in een winkel.
Meer weten? Dan gewoon meer vragen en wie weet geef ik antwoord.

Martijn

« Reactie #2 Gepost op: 14 december 2013, 19:46:06 »
[moderator:2pdvkzk1]Nou, dan ik maar denk ik :).
Ik ben Martijn (echte naam, ja). Ik ben 16 jaar (dinsdag wordt ik 17) en ik zit momenteel in mijn examenjaar van het Gymnasium. Mijn interesses liggen in het fantasy-genre, dus Harry Potter, LotR, Flamelserie, Hunger Games, Beautiful Creatures etc. en ik schrijf en lees graag, speel muziek, zing, dans, acteer etc.

Nu zie ik jullie denken: waarom heeft Gianna de hulp ingeroepen van een random persoon?
Mensen zullen mij misschien kennen van een andere site van Gianna, FlamelDome, waar ik een moderator ben. Ook op PotterDome ben ik geregistreerd, Sem Delaney, maar daar ben/was ik niet echt actief, omdat ik te weinig tijd en zin had om me er echt voor in te zetten.
Omdat zowel PD als FD momenteel in een dipje zitten, wist ik dat Gianna bezig was aan beide sites te werken en een wederopbouw te organiseren, en toen kreeg ik opeens een berichtje van haar of ik misschien wilde helpen met een geheime opbouw van PD. Ik ben natuurlijk bereid me hier voor de volle 100% in te zetten, ook al ken ik, volgens mij, vrij weinig mensen onder jullie. Ik zal wel alvast vertellen: omdat ik in mijn examenjaar zit, zal ik het met bepaalde periodes ontzettend druk hebben, waardoor mijn inzet natuurlijk ook wat minimaler is, al hoop ik dat dat allemaal helemaal goed zal komen!

Okee, volgende? Ik ben benieuwd wie ik nu precies aan het helpen ben haha.[/moderator:2pdvkzk1]

Scorpio

« Reactie #3 Gepost op: 14 december 2013, 21:08:50 »
Dan zal ik me ook maar even voorstellen :)

Mijn naam op PotterDome is Scorpio, maar in het dagelijks leven ben ik Chris. Die ene ja, die in 2003 PotterDome heeft opgericht, in 2008 vertrok en sinds 2013 weer terug is bij deze missie. Net alsof je terugkomt van een lange wereldreis, en er helemaal klaar voor om met jullie samen een knallend succes te maken van deze site :D

In het dagelijks leven werk ik als verslaggever voor o.a. de regionale televisie, schrijf ik voor diverse digitale magazines en ben ik hoofdredacteur van een tweetal e-zines, waaronder het magazine dat momenteel ruimte aan deze site biedt.

Yenti

« Reactie #4 Gepost op: 14 december 2013, 21:12:27 »

Daniil

« Reactie #5 Gepost op: 28 december 2013, 18:11:58 »
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Proserpina

« Reactie #6 Gepost op: 04 januari 2014, 00:44:40 »
Hoi jullie!
Ik ben Proserpina, dat was ook mijn gebruikersnaam op flameldome, maar pd'ers zullen me waarschijnlijk beter kennen als Elektra Orestis. Ik was op beide sites een tijdje inactief omdat ik een zware periode heb gehad (burn-out), maar ik wil de herstart van pd graag gebruiken bij mijn eigen herstart! En dat klinkt misschien dramatischer dan het is :P. Maar ik doe graag weer wat ik altijd zo leuk heb gevonden, namelijk text-based rpg'en :).
In real life ben ik tweedejaars student van de geneeskundemaster (zoals dat tegenwoordig heet). Ik studeer in Leiden, waar ik ook woon in een studentenkamer en ik ben er ook lid van een studentenkoor- en orkest. Muziek is namelijk stiekem mijn hartstocht :) . Het liefst improviseer ik balkanachtige klezmermuziek op mijn viool, maar ik ben eigenlijk klassiek opgeleid. Viool speel ik sinds m'n 7e en sinds januari 2013 speel ik ook altviool. Daarnaast begeleid ik graag Gianna op de gitaar als we christmas carols zingen :P .

Anyways, het voelt goed om weer terug te zijn! Ik had graag meegeholpen aan de herstart, maar omdat ik heel binnenkort aan mijn coschappen begin kijk ik graag toe en moedig ik jullie aan waar het nodig is :) . Ik ben jullie grootste fan!

Liefs,
Proserpina
Jaarlijks breng ik de Lente, om voor de Winter weer te verdwijnen naar hem, die woont in de donkere Tartarus opdat ook daar de zon schijnt.

Nanook Kirima

« Reactie #7 Gepost op: 21 januari 2014, 16:54:43 »

Luna

« Reactie #8 Gepost op: 05 februari 2014, 20:17:25 »
[moderator:2xbc0wtt]Mijn naam is Luna, al sta ik beter bekend als Shenna (Of Luruvis .. maar dat vergeten we even haha)

Ik ben twintig jaar en hou mij buiten mijn school bezig met gamen (Sims-verslaving <3), RPG'en, lezen, tekenen, muziek luisteren, schilderen en slapen.. Ja, vooral dat laatste is een grote hobby! Met jammer genoeg een haat-liefde verhouding (altijd te kort..) maar oh zo heerlijk.[/moderator:2xbc0wtt]

Nathalia

« Reactie #9 Gepost op: 05 februari 2014, 20:39:23 »
[moderator:1zosw67i]Hee,

Mijn naam is Nathalia en ben bijna 26 lentes jong. Ik ben evenals Yenti woonachtig in Limburg.

Mijn hobby's zijn oa RPG, Lezen, Schrijven, Sims, Online games, films kijken en ben ook wel een grote dierenvriend.[/moderator:1zosw67i]

Sonea

« Reactie #10 Gepost op: 09 februari 2014, 20:50:29 »
Hoi hoi,
Ik ben Michelle, 23 jaar en woon in de Liemers.
Ik speel het karakter van de 4de jaars Zwadderaar Sonea Duvessa en had al een account op PD, vandaar dat ik de verleiding niet kon weerstaan om weer terug te komen!

Nog wat meer over mij zelf,
Ik wil alvast melden voor de mensen die mijn karakter niet kennen dat ik NIET hetzelfde ben als Sonea, dus geen kreng om het even grof te zeggen! :P
Sonea'skk is niet gebaseerd op mij en dus geheel IC. (Nu vraag je je af waarom die waarschuwingen? Sonea is namelijk echt niet aardig XD)

Ikzelf woon op mezelf met mijn 3 katten genaamd: JiJi, JaeMin en JungSu en eh.. wat zal ik nog meer vertellen..... geen idee, heb je dus vragem, roep dus gerust! :D

Priscilla

« Reactie #11 Gepost op: 12 februari 2014, 21:23:19 »
Hallo hallo,

Ik ben Priscilla, 19 jaartjes jong en weer blij hier terug te zijn.
Op PD was ik een tijd lang zeer actief als Priscilla Smith, toen een tijd gestopt en terug gekomen als Yelena Peterson.
Nu ben ik weer hier!

Ik hou van lezen, gamen (een beetje) en ben verder helaas nogal druk met mijn opleiding, maar dat plan ik wel om deze RPG heen :P.

Met vragen mag je altijd bij me komen!

Liefs,

Hanna

« Reactie #12 Gepost op: 13 februari 2014, 19:37:55 »
Hallo allemaal,

Ik ben Hanna, momenteel heel druk met mijn studie. Jullie kennen mij van de oude versie van PD, waar ik transfiguratie gaf en natuurlijk alle griffies verveelde als afdelingshoofd.

Ik hou van lezen, schrijven, dansen en natuurlijk rpg'en. Sinds kort kan ik ook breien, juist ja als jullie oma's, maar het is leuk om te doen :). O nog een nieuwe hobby: wandelen, want in de zomer van 2014 wil ik de Nijmeegse vierdaagse gaan doen. ( vier dagen veertig kilometer lopen, voor de mensen die het niet kennen, erg leuk zijn ook de Vierdaagse feesten voor de niet wandelaars!)

Ik heb er heel veel zin in om weer met frisse moed te beginnen.  

Liefs Hanna

Follow your heart and make it your decision

Marcello Maldini

« Reactie #13 Gepost op: 14 februari 2014, 14:27:13 »
Hallo allemaal,

Zoals jullie wellicht weten: mijn naam is Marcello Maldini. Basale achtergrond informatie staat in mijn karakterkaart.
Net als velen hier (wat me eigenlijk verbaast) ben ik woonachtig in het zonnige zuiden des lands.
Enige hobby's van mij zijn lezen, graphic design  en RPG'en. Als leraar Kruidenkunde verveel ik de leerlingen van Zweinstein.
Verder ben ik gedreven, behulpzaam, (streng) en ambitieus.

Ayla

« Reactie #14 Gepost op: 24 februari 2014, 22:22:52 »
Hallo allemaal,

Ik zal me ook maar eens voorstellen. Mijn naam is Ayla (wat een verrassing  ;) ), 20 jaar jong.
Dit is mijn eerste ervaring met een RPG. Hanna (met wie ik toevallig ook de Vierdaagse loop) heeft me hiermee bekend gemaakt.
Verder kom ik, zoals veel van jullie blijkbaar, uit Limburg en ben ik momenteel fulltime aan het studeren.
Ik hoop hier een leuke tijd te beleven  :)

Groetjes Ayla
[c]
Yvonne Dormiens Nunquam Titillandus[/c]