Overigen > Project X

Reacties!

(1/3) > >>

Hanna:
Lieve ZO'ers

Nu het hoge woord eruit is: Josh en ik zijn geen stel. Nu willen wij graag jullie reacties horen op de grap.
Want wij hebben ons twee weken lang afgevraagd of het wel ging lukken en natuurlijk wat jullie reacties zouden zijn.
Post ze hier in dit topic!

Liefs,
Daniil, Joshua, Gianna en Hanna

Nathalia:
Ik vond het wel een goede grap, die jullie onzettend goed hebben uitgevoerd. Ik ben benieuwd hoe de anderen deze grap ervaren en of zij er ook om kunnen lachen.

Chapeau!

Priscilla:
[ravenklauw:3rhpqkvh]Nou, wat jammer! Ik was er al achter dat Hanna goed kan liegen, maar dat is met deze grap wel weer bevestigd. Goed gespeeld beiden.

Maar dan wil ik nu ook de werkelijke reden horen waarom de bruiloft niet door gaat :O.

Goed verzonnen en goed uitgevoerd jongens.[/ravenklauw:3rhpqkvh]

Edit: Ah, de bruiloft gaat toch door! Mooi :D.

Matthew:
[rpgcrew:qfn4d998]Denk je als man eindelijk weer een kans te hebben bij de knappe vrouwe van Elst, is het allemaal één grote grap en gaat de bruiloft gewoon door! Met harten mag niet zo gespeeld worden! Schande!

Ik ga nu huilend in een hoekje zitten. Haal me er over een week maar weer uit. Wel goed gespeeld! Ben blij dat de SPAM nu weer iets minder klefferig wordt  :P .[/rpgcrew:qfn4d998]

Nathalia:
@Matthew: Er zijn nog meer dames op Zweinstein :P

--- Citaat van: "Gianna" ---[rpgcrew:1704oycz](Iemand op admin cp onder je naam, linksbovenin gedrukt? Zet je geluid erbij aan :P )[/rpgcrew:1704oycz]
--- Einde van citaat ---

Nadat ik dat gelezen had, heb ik dat inderdaad gedaan. En het was echt hilarisch. Ik zal nog niet verklappen wat het geluid was, gezien ik niet weet of er verder nog iemand daarop geklikt heeft. Maar ik vond het onwijs grappig.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie