Overigen > Project X

Wat er echt gebeurde...

(1/2) > >>

Heer Gilleen:
[rpgcrew:3exronma]Nu jullie weten dat het een grap was allemaal, willen jullie toch weten wat er wel gebeurde.

In de week voor het dinertje bij Gianna werden de plannen tot deze grap gesmeed. Daaruit rolde ook de eetafspraak om een en ander door te spreken. Op 15 maart kwam Hanna wel degelijk bij Gianna eten, evenals ik en mijn huisgenote.
Tijdens het potje magic kwam er een andere vriend, geen ZO dus anoniem, bij. Met deze vriend van deathdealer en Gianna, won Hanna het potje. Niet met mij helaas dus.

Rond 17 maart is Daniil op de hoogte gebracht van dit plan, die wist er dus ook van, net als deathdealer. Verder wist niemand iets.

In de tussen tijd werd er enorm veel geappt alle kanten uit om verhalen kloppend te krijgen. Want als iedereen wat anders zeggen zou, zou de grap mislukken.
Ik had dus geen cursus in Nijmegen, en ik heb regelmatig gewoon moeten werken. Ook werd ik door met name Hanna en Gianna volledig op de hoogte gehouden of ik wel of niet online kon vanwege een date of niet.
De reden dat ik op de hoogte gehouden werd in plaats van andersom is omdat de meeste van jullie tegen mij spreken eng lijken te vinden en dus Hanna en Gianna uithoorden.
Ikzelf heb wel geteld met één enkele persoon gesproken over alles.

Vanaf deze kant wil ik jullie onze excuses aanbieden, maar jullie ook bedanken. Deze grap is geslaagd dankzij jullie geloof erin. Ook zal ik jullie geruststellen, IC gaan Hanna en Gilleen gewoon trouwen. Het was allemaal onderdeel van dit master plan.

Op 1 april zal Gianna een poll openen "Waaraan denk jij bij project X". Ik zal dit verhaal afsluiten met de bevestiging, Hanna en mijn relatie was project X.

Gianna, Daniil en natuurlijk Hanna; bedankt voor de leuke samenwerking.[/rpgcrew:3exronma]

Hanna:
Hallo allemaal,

Ik wil jullie allereerst heel erg bedanken voor al het medeleven van de afgelopen twee weken. Ik heb me op verschillende momenten vrij schuldig gevoeld. Jullie waren zo lief voor mij. Jullie hebben al mijn (nep) twijfels aangehoord en me advies gegeven over wat te doen en over het algemeen kwam het erop neer dat ik vooral mijn hart moest volgen. Mijn hart leidt me dus niet naar Joshua zoals jullie inmiddels begrijpen. We doen het prima als vrienden, maar een stel nee dat zijn we niet.

Het begon in de week voordat ik naar Gianna zou gaan. Die afspraak stond al Ik zou daar zijn omdat ik zou gaan wandelen met Ayla (dat was serieus waar, net als de spierpijn die volgde). Daarna ging ik richting Gianna, waar ik samen Gianna, Josh, huisgenote van Josh en deathdealer heb gegeten, zoals Joshua al heeft uitgelegd. De dag erna moest ik inderdaad naar Eindhoven voor een concert van een vriend van mij, maar Joshua heeft nooit met mij op het station gezeten. Hij is dus ook nooit een uur weggeweest om frietjes te halen. Ik had Gianna geappt wanneer ik op het station zou zijn. Ik heb gewoon alleen gereisd/gezeten, zoals ik wel vaker moet als ik naar Eindhoven ga.
En toen kwam onze eerste date, die jullie in spanning afwachtten. (Ik kreeg daarna genoeg mensen over me heen hoe het was geweest, dus zeg niet dat het niet zo was) De date was tijdens mijn college en daarna ben ik bewust weggebleven van ZO, terwijl ik in de bibliotheek op een ander college wachtte. En voor de rest?  Eigenlijk kun je alles wat ik heb verteld voor waar aannemen, behalve het feit dat Joshua erbij was.  De stille omgang, bijvoorbeeld. Daar ben ik geweest met vrienden. Wat er verder gebeurd is, is wel waar. Het was makkelijker te onthouden als ik het dichtbij mijn echte leven hield, aangezien ik vrij slecht kan liegen. (Aliena, die met mij naar een concert ging van Niels Geuzebroek, merkte heel mooi op dat ik rood werd als ze over Joshua begon. Zij interpreteerde het als dat ik smoorverliefd was, maar dat was ik dus niet. Ik kan inderdaad niet liegen ^^)

Al die tijd dat ik onderweg was naar Gianna of Josh zat ik braaf mijn essays/onderzoeksvoorstellen te schrijven voor de uni. Als ik dat niet had gedaan, had ik grote problemen gehad met mijn begeleiders en medestudenten. Mijn leven is een stuk saaier zonder Joshua erin. Het was erg leuk om een hele relatie te verzinnen, maar af en toe ook lastig ^^ Jullie willen niet weten hoeveel appjes er tussen Joshua, Gianna en mij heen en weer zijn gegaan de afgelopen weken om onze verhalen kloppend te maken. We kunnen er denk ik wel een boekwerk van maken. (De leukste quotes zou ik even zoeken in het Quote topic, dan hebben jullie een idee hoe dat ging). Nog een grappig iets is het eten bij Gianna de afgelopen weken. Waar ik woon, eten ongeveer twee uur eerder dan Gianna, dus als ik dan zogenaamd bij Gianna was, appte Gianna mij, wanneer zij aan het koken was, wat we aten en wanneer we gingen eten.  (dus de enige keer dat ik bij Gianna ben geweest is de zaterdag waar ik Joshua heb gezien. Voor de rest zat ik thuis achter mijn laptopje. Een dongel heb ik wel degelijk, die zijn wel makkelijk, maar ik zat er niet op ^^)

En dachten jullie dat Daniil er buiten stond? Nee niet helemaal, want stiekem heeft hij heel wat discussies omgeworpen, zonder dat jullie er erg in hadden. Hij heeft jullie vaak gewezen op dingen die jullie niet eerder hadden gezien, hè oom daantje? Nou ja Gianna was wel duidelijk dat die af en toe voor wat gespreksstof zorgde toch? Zij is alle tijd dat ik zei dat ik niets tegen haar wilde zeggen op de hoogte geweest en heeft lopen vissen bij jullie hoeveel jullie al wisten. Ze wist al lang dat Joshua en ik aan het nepdaten waren.

Jij ook bedankt Joshua! Het was leuk om een nepvriend te hebben en zoals ik Gianna al eens geappt heb zit in een nepvriend nog bijna meer tijd dan een echte. Gianna en Daniil ook bedankt! Het was erg gezellig. En als laatste alle ZO'ers heel erg bedankt voor jullie steun en vertrouwen. Ik had niet verwacht dat ik zoveel medeleven zou krijgen en wat een geweldig advies hebben jullie gegeven! De relatie met Joshua mocht dan nep zijn, jullie adviezen waren wel echt en ik neem het mee voor een nieuwe liefde.

Ik wil nog één ding zeggen. In het topic zitten kleine hintjes dat het niet echt was: wit is pas in de tweede helft van de twintigste eeuw als trouwjurk ingekomen, daarvoor was het gewoon een jurk die ook op zondag naar de kerk gedragen kon worden (zwart dus). Verder losse plukken uit het haar? Dat was niet netjes en Hanna is toch wel rijk. Verder stond er in Hanna's eerste post: 'Ze wist dat hij haar trouw was en altijd trouw zou blijven.' Het huwelijk gaat dus gewoon door (IC, OOC komt er geen en zal er ook geen komen ^^) En daarnaast, jongens, denken jullie nu werkelijk dat ik zo klef ben als ik verkering heb? Ik ben de nuchterheid zelve. (bij anderen in de buurt dan ^^) Als Josh en ik werkelijk een relatie hadden gehad, hadden jullie het niet zo overduidelijk gemerkt.

Ik bedank jullie nog éénmaal voor al jullie adviezen en het spijt me heel erg dat ik af en toe een beetje loog, wat Joshua betreft. Ik zou zeggen, volgend jaar kan ik iets terug verwachten? :P

Liefs,
Hanna  

Daniil:
Beste leden van ZweinsteinOnline,

Zoals jullie al hebben kunnen lezen, heb ik ook een rol gehad in deze grap, al was deze zeer minimaal. Mijn rol bestond namelijk uit het weten dat het niet waar was. Daarnaast vond ik het leuk om hier en daar wat te stoken, wat overigens helemaal vanzelf ging, aangezien Hanna en Joshua zó overduidelijk waren over hun liefdesgevoelens, dat ik graag een taart in hun gezichten had willen smijten. En dat gevoel wilde ik natuurlijk heel graag met jullie delen.
Goed, dat was het. Liefdesverhalen op ZweinsteinOnline zullen nooit meer dezelfde betekenis hebben.

Geniet ervan, proost,

Daniil.

Hanna:
Ik had graag een taart terug gesmeten, heer Abramov. Vooral omdat u wist dat het nep was!

En een minimale rol? U heeft behoorlijk wat stof doen opwaaien.

Daniil:
Graag gedaan. Dat had ik ook gedaan als ik niet had geweten dat jullie een grap hadden opgezet.
Taarten zijn lekker.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie