Auteur Topic: Afwezigheidtopic  (gelezen 4699 keer)

Marcello Maldini

Afwezigheidtopic
« Gepost op: 24 oktober 2014, 11:28:34 »
*Komt binnen met getrokken toverstaf waarmee hij de patronus van vrouwe del'Castro begeleidt*
*Eenmaal binnen houdt hij op de plaats rust zodat de patronus kan spreken*

"Vrouwe del'Castro is op dit moment bezig met inpakken, verhuizen en uitpakken. Hierdoor kan zij de komende tijd minder tot niet online zijn."

*Patronus lost op*
*Verdwijnselt*

Nanook Kirima

Re: Afwezigheidtopic
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2015, 14:56:27 »
Wegens de examenperiode ga ik niet actief kunnen zijn tot en met 27 januari.

Edit by Daniil: heel veel succes toegewenst!

Danell

« Reactie #2 Gepost op: 02 februari 2015, 16:53:01 »
ik heb volgende week ook allemaal dingen van school maar ik merk dat ik in dat soort periodes juist vaker online kom haha. #SOG
Maar misschien ook niet.

kelly

« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2015, 18:50:30 »
Ik ben komende tijd afwezig vanwege school

Daniil

« Reactie #4 Gepost op: 21 februari 2015, 00:11:11 »
[d:1bp3e1ot]Ik ben de komende twee weken slechts op de achtergrond aanwezig. Mijn uilen zal ik lezen en beantwoorden.

Daan[/d:1bp3e1ot]
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Marcello Maldini

« Reactie #5 Gepost op: 04 maart 2015, 11:28:46 »
[ravenklauw:3scx2n7g]Wegens een doorbraak in het onderzoek naar het effect van Murtlapsap is de Federatie van Herbologisten uitgenodigd voor een bijeenkomst in Berlijn. Aanstaande zondag tot en met volgende week vrijdag zal ik om bovengenoemde reden niet aanwezig zijn.

Voor de Dreuzels onder ons: studiereis!  8) [/ravenklauw:3scx2n7g]

Nathalia

« Reactie #6 Gepost op: 17 maart 2015, 13:53:29 »
[moderator:33s2kcvg]Bij deze wil ik me voor onbekende tijd afwezig melden ivm het dat ik in het ziekenhuis lig. Mocht u willen weten waardoor geef ik Gianna bij deze toestemming om het te vertellen via imchat. Als je mijn telefoonnummer hebt mag je ook gewoon even appen.

liefs Nath.[/moderator:33s2kcvg]

Matthew

« Reactie #7 Gepost op: 05 april 2015, 20:58:58 »
Lieve mensen,

Ik ben vanaf morgen tot de dinsdag de week erna met een reis naar Marokko toe. Ik zal dan ook niet online komen.

Groet

Hanna

« Reactie #8 Gepost op: 10 april 2015, 06:25:37 »
Ik ben komend weekend en de dagen erna weinig tot niet online wegens mijn ouders die 25 jaar getrouwd zijn en we een weekend weg gaan  (het voordeel van geen vriendje hebben is dat je een vriendin mee mag nemen, dus bij deze Ava is er ook niet :P ) en daarna wegens verjaardagen en drukke dagen en verslagen etc. gewoon druk heb.

Follow your heart and make it your decision

Matthew

« Reactie #9 Gepost op: 06 december 2015, 16:25:03 »
Ik ga vandaag tot zaterdag mijn tijd verdoen in Lapland! Sneeuw, husky's, de Kerstman en het noorderlicht... Ik zie jullie over een week weer!

Nanook Kirima

« Reactie #10 Gepost op: 20 januari 2016, 09:16:51 »
Hoi iedereen, het is weer een tijdje geleden. Ik kom hiervoor dan ook even mijn excuses aanbieden. 2015 was voor mij een heel hectisch jaar.
Met dat ik dit jaar begonnen ben aan mijn laatste jaar op de hogeschool ga ik het komende semester ook maar weinig tijd hebben vrees ik.
Ik heb dan ook het gevoel dat ik niet meer aan mijn verplichtingen kan voldoen hier en met spijt in het hart zal ik mijn hoofdstuk op deze website moeten afsluiten.
Ik heb een hele leuke tijd met jullie beleefd en hoop dat alles verder nog goed gaat met jullie ^^
Daag en nog een vrolijk en gelukkig 2016 gewenst!

Gianna

« Reactie #11 Gepost op: 21 januari 2016, 10:22:40 »
Oh nanook we (ik zeker) zullen je missen. Jou nanook account zal verplaatst worden naar buiten Zweinstein, zodat nanook, mocht je de behoefte hebben, n winkel oid kan openen. We zullen je heus niet vergeten. Bedankt voor alle jaren fijn rpgen en hopelijk zien we je in n dorpjes (of de wegsiweg) terug met een winkel. Hoe dan ook, blijf je hier welkom voelen want ik zal je zeker missen.

Nathalia

« Reactie #12 Gepost op: 21 januari 2016, 11:55:06 »
Ik zal je ook heel erg gaan missen, Nanook  :'(. Ik ken je misschien niet zo heel goed als de anderen je kennen, maar ik heb hier op ZO echt een hele leuke tijd met je gehad. Hopelijk zien we je nog terug met inderdaad een winkeltje. Heel veel succes met je studie, meis.

Daniil

« Reactie #13 Gepost op: 21 januari 2016, 12:04:34 »
Lieve Nanook, ik wens je alle geluk, succes en liefde toe voor het komende semester. Volg je hart!
Ik wil je bedanken voor je inzet en voor de enthousiasme die je gehad hebt voor dit forum. Hopelijk tot weerziens!
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Anna Van Der Lijk

« Reactie #14 Gepost op: 24 april 2016, 11:09:59 »
9 t/m 13 mei ben ik weinig online, want ik heb die examens op school
20 t/m 28 mei ben ik heel weinig online, want ik ben op vakantie
15 t/m 17 juni ben ik heel weinig online, want ik ben weg
5 t/m 19 augustus ben ik heel weinig online, want ik ben op vakantie