Auteur Topic: ZO-Awards  (gelezen 1149 keer)

ZweinsteinOnline

ZO-Awards
« Gepost op: 05 februari 2015, 16:07:42 »
Zoals de titel al zegt, maakt een ieder hier weer kans op een Award. Soms kunnen de sitebeheerders besluiten dat er een extra Award uitgereikt wordt.
Jullie kunnen elke maand iemand aandragen die volgens jullie een Award verdient, dit kunnen jullie doen door een uiltje te sturen aan Gianna, Daniil & Nathalia.

De eerste Award gaat naar onze Prometheus, omdat hij ons geholpen heeft met de laatste loodjes van onze nieuwe layout. Daarom hebben de sitebeheerders besloten deze eerste Extra Award uit te reiken aan Prometheus, voor zijn goede hulp.

Gefeliciteerd met het winnen van deze Award, Prometheus. En nogmaals hartelijk dank voor je hulp!

Gianna

Re: ZO-Awards
« Reactie #1 Gepost op: 05 februari 2015, 17:59:15 »
Proficiat met je award Prometheus! Zonder jou had ik nu nog niet zover klaar geweest met alles, dus mijn dank is groot. Dat scheelt flink wat nachtwerk. Je bent een kanjer dat je toch telkens weer bereid bent mij uit de brand te helpen. dankjewel <!-- s:bhug: -->:bhug:<!-- s:bhug: -->

Damon Winters

« Reactie #2 Gepost op: 06 februari 2015, 11:22:00 »
Erg leuk!
Gefeliciteerd!

Martijn

« Reactie #3 Gepost op: 07 februari 2015, 20:19:54 »
[moderator:3hi639kg]Proficiat Prometheus! En natuurlijk hartstikke terecht verdiend, heel erg bedankt voor het helpen hier :)[/moderator:3hi639kg]

Proserpina

« Reactie #4 Gepost op: 08 februari 2015, 17:09:53 »
Aaaah, supertof Prommetje! Hopelijk word je ook snel lid van Zweinsteinonline :-D
Jaarlijks breng ik de Lente, om voor de Winter weer te verdwijnen naar hem, die woont in de donkere Tartarus opdat ook daar de zon schijnt.

Kevin des Angelos

« Reactie #5 Gepost op: 09 februari 2015, 15:22:49 »
Van harte gefeliciteerd! Het is mooi geworden, trouwens.
- Shut your eyes and walk with me. I lead you through the land of Fantasy -

Kevin des Angelos

ZweinsteinOnline

« Reactie #6 Gepost op: 06 april 2015, 20:09:25 »
Hanna

Van harte gefeliciteerd met de hoogste score in de quiz, daarom heb je de ZO Quiz Award gekregen!

Hanna, nogmaals van harte gefeliciteerd met deze Award, geniet ervan!

Daniil

« Reactie #7 Gepost op: 18 april 2015, 16:23:45 »
Gefeliciflapstaart, beste Hanna!
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"