* Zandlopers

Griffoendor
Ravenklauw
Huffelpuf
Zwadderich
017
603
037
114

* Zandlopers Halucina

Urbvico
Magicus
Remedicus
Senadux
045
015
135
000

Auteur Topic: Vrijheid, blijheid?  (gelezen 520 keer)

Gianna

Vrijheid, blijheid?
« Gepost op: 08 maart 2016, 22:10:52 »

Een speciaal topic, voor speciale mensen... Nee dat is niet waar (iedereen is even speciaal). Dit topic is bestemd voor iedereen maar met een extra voor RPGcrew/(ere)statussen. Dus werk jij op een van de toverscholen, of heb je een winkel in een van de dorpjes? Dan mag jij op een bijzonderder manier meedoen...
Als je Gianna een uiltje stuurt, krijg je verdere instructies. Leerlingen van beide scholen zijn dus ook welkom, maar hoeven geen uil te sturen, en krijgen een losse instructies. Welke student weet te ontdekken wat er aan de hand is? Welke status voert zijn/haar missie het beste uit? Welke RPGers durven de uitdaging aan?

Zuchtend liep de italiaanse het lieflijke eetzaakje binnen. Ze dook achter een tafel bij het raam en vermaande streng haar tweeling die weer eens liep te bekvechten. De afgelopen uren had ze doorgebracht met winkelen, winkelen en nogmaals winkelen. Hoewel haar eigen naaister haar jurken maakte, moesten er wat kleine verstelwerken gedaan worden. Een jurk was te groot, en de kleding van haar zoontjes had ook niet echt perfect gepast. Nou had ze natuurlijk kunnen wachten terwijl de kleding vermaakt werd. Maar ze had besloten te gaan winkelen.

Toen de ober bij haar tafeltje kwam bestelde een groot glas zoete wraak en twee pompoensap. Langs het raam liepen diverse leerlingen, collega's en andere tovenaars en heksen. Zo nu en dan rinkelde de toegangsdeur als er iemand binnenkwam. Soms keek Gianna op wie er binnenkwam, maar meestal niet. Ze haalde perkament uit haar zak en begon de driejarigen wat letters te leren om de tijd te doden. Nou ze eindelijk een vrije dag had, zou ze ook van elke minuut vriheid genieten.

Nathalia

Re: Vrijheid, blijheid?
« Reactie #1 Gepost op: 01 april 2016, 20:01:15 »
Nathalia liep door Zweinsveld en zag door het raam van een café Gianna zitten. Ze liep op de deur van het cafeetje en stapte naar binnen waarna ze de deur met een klap dichtgooide, terwijl ze naar de tafel stampte met een verbeten gezicht. Met een zucht plofte ze neer en keek naar was Gianna aan het doen was.

"Goedenmiddag, Gianna, Mitya en Ilari." zei ze sip, terwijl ze toeluisterde hoe Gianna de kinderen woordjes leerde. "Gianna, ik moet toch echt even iets kwijt." zei ze plots, terwijl ze naar haar vriendin keek. "Ik heb een geweldig boek gezien in de boek winkel, en mijn man weigert me dat boek te laten kopen! En ik moet en zal dat boek gewoon hebben!" zei ze vervolgens op een zeurende toon, waarna ze zuchtte.