Auteur Topic: Pokémon Go krijgt magische opvolger  (gelezen 44 keer)

Nathalia

Pokémon Go krijgt magische opvolger
« Gepost op: 09 november 2017, 14:32:24 »

We kennen allemaal wel het spel Pokémon Go, het Augmented Reality(AG) spel voor op je smartphone. Nu heeft Niantic labs op hun site een Magische opvolger bekend gemaakt, waar ze aan gaan werken.

Aldus de medewerkers van Niantic labs, gaan ze een nieuwe AGgame uitbrengen, maar dan geheel in het thema van…. Jawel… Harry Potter. Uiteraard zal dit voor de Die Hard Harry Potter Fans een must have gaan zijn.

De Magie van Harry Potter komt naar een wijk bij jou in de buurt!

We kunnen Toverspreuken gaan leren, onze buurt gaan verkennen om legendarische wezens te ontdekken en bevechten EN we kunnen samenwerken met andere spelers om hele krachtige vijanden te verslaan.

Niantic Labs geeft aan ontzettend blij te zijn dat zij samen gaan werken met Warner Bros. Interactive Entertainment en met WB Games San Fransisco’s Developement Team om deze magische en geliefde serie tot leven te brengen op een compleet nieuwe manier!

Helaas is er nog geen release datum bekend, maar uiteraard zal ik alles in de gaten gaan houden via Twitter, waar ik vanochtend dit geweldige nieuws tegen kwam. De naam van deze AGgame zal ‘Harry Potter; Wizards Unite’ gaan zijn.

Ik kan niet wachten tot het spel eindelijk te downloaden is, en we eindelijk echt in J.K. Rowling’s magische wereld kunnen stappen.

Bron: Niantic Labs