Auteur Topic: Fantastic Beasts: Cases(Game voor Apple IOS en Android)  (gelezen 254 keer)

Nathalia

Fantastic Beasts: Cases(Game voor Apple IOS en Android)
« Gepost op: 09 december 2016, 11:46:55 »
Hallo allemaal,

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er een Fantastic Beasts and Where To Find Them game is uitgebracht voor op je telefoon. Nu had ik voordat ik het van deze betrouwbare bron hoorde op FaceBook al een advertentie over deze game gezien.

Ik ben even verder gaan neuzen over deze app/game (however you want to call it[Hoe je het ook noemen wilt]), wat betekende dat ik in de Google Play Store ben gaan zoeken of deze ook voor Android te downloaden is, en hoera dat is ook zo. Nu vroeg ik me af? Is het een leuk spel? Is het het downloaden waard? En wie van jullie speelt het spel of heeft het gespeeld?

Uiteraard ben ik bereid om uiteindelijk het spel zelf ook te downloaden, maar toch wil ik eerst even meer weten over hoe leuk het spel is.

Van mijn betrouwbare bron(de meesten van jullie kennen haar ook wel overigens) heb ik gehoord dat het een leuk spel is, daar zij het ook gespeeld heeft, maar misschien dat meerdere keren horen hoe leuk het is voor mij nog overtuigender om deze app/game te downloaden.

Let me know what you think!