Auteur Topic: Het achtste boek is uit!  (gelezen 586 keer)

Chris

Het achtste boek is uit!
« Gepost op: 31 juli 2016, 20:16:16 »
Jawel mensen, het achtste Harry Potter boek is uit. Harry Potter and the Cursed Child is vanaf nu verkrijgbaar bij de boekhandel.
Zijn er al mensen die het boek in huis hebben, en wat vinden jullie ervan?

[mod=Nathalia]Spoilers graag in spoiler tag. De spoiler tags zijn in werking tot nader bericht.[/mod]

Gianna

Re: Het achtste boek is uit!
« Reactie #1 Gepost op: 04 augustus 2016, 19:35:59 »
Ik heb hem :D En ik heb hem zelfs al uit. Een nachtje weinig slaap en uit was hij. :)

Mijn eerste mening (zonder te spoileren):
Het leest heerlijk weg,Ik vond het op bepaalde punten makkelijker dan de originele serie om me er beelden bij te vormen. Juist omdat het een script van het toneelstuk is. Er zit de nodige humor in. Echt geweldig, wat heb ik Rowlings schrijfwijze gemist zeg. Wat onverwachte plotwendingen, wat karakters die toch niet helemaal zijn zoals ze zijn/waren. Dus echt groei die je mag verwachten met 19 jaar verschil.  (L)

Nu maar hopen dat de verfilmgeruchten erover waar gaan zijn.

Nathalia

« Reactie #2 Gepost op: 04 augustus 2016, 19:38:08 »
Ik heb hem ook, ik moet enkel nog beginnen met lezen. Zodra ik hem gelezen heb zal ik mijn mening met jullie delen.

Sanjay

« Reactie #3 Gepost op: 04 augustus 2016, 22:28:56 »
Voor mij van't zelfde ;)
Wat een toeval ^^

Gianna

« Reactie #4 Gepost op: 04 augustus 2016, 22:46:14 »
Haha, doorlezen jullie, ik moet toch met iemand erover kunnen praten. :| Ik heb thuis een zwijgverbod. Deathdealer en babs moeten hem nog lezen, Babs moet helaas wachten op de vertaling :( Hoewel t wel goed zou zijn voor haar engels anderzijds.

Nathalia

« Reactie #5 Gepost op: 05 augustus 2016, 02:49:25 »
Ik heb het boek inmiddels gelezen en ik moet zeggen het is awesome! Hoewel ik act 3 een beetje minder vond. Kortom, het is zeker een must have voor de Harry Potter fans!

Aangezien het nu wat laat is, zal ik later wat dieper op het boek in gaan zonder te spoileren(of in elk geval... een poging tot).