Auteur Topic: Kiss, Marry, Push of a cliff  (gelezen 258 keer)

Nathalia

Kiss, Marry, Push of a cliff
« Gepost op: 19 mei 2017, 19:52:47 »
Een gouwe oude van onze oude site die weer in het leven roepen, Kiss, Marry, Push of a cliff. Nu weet iedereen wel wat de bedoeling van dit spelletje is, maar we hebben er naar aanleiding van verhalen die ik van Gianna hoorde toch wat extra regeltjes aan verbonden.

- Je moet elke optie gebruiken. Je mag dus niet 2 personen kussen of trouwen. 1 persoon duwen, 1 kussen en 1 trouwen.
- We willen een IC en OOC antwoord. (Dus een Marry, Kiss & Push vanuit jezelf, maar ook een vanuit je personage met hetzelfde lijstje.)
- Heb je een rijtje gemaakt, dan moet jou char bij de volgende 3 staan. (Dus stel ik antwoord op Gianna, dan moet Nathalia bij de andere 2 personages die in het volgende rijtje komen.)

Dit zijn zover de enige regels die we hebben. Natuurlijk is het leuk als we zowel personages uit de Harry Potter films als boeken gebruiken, maar ook onze eigen karakters binnen de RPG.

Een zien wie de eerste gaat zijn:

Nathalia Campbell - Matthews
Hanna Gilleen - van Elst
Peyton Woodrow

Gianna

Re: Kiss, Marry, Push of a cliff
« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2017, 02:30:26 »
Oh boy, dit is wel de moeilijkste keuze die je mij had kunnen geven. :( Zowel Ic als OOC.
IC;
Kiss: Peyton, niemand anders zal ooit Gianna zo snappen.
Marry: Nathalia, IC gezien hebben zij een heel goede band opgebouwd
Push: Hanna, i'm so sorry :'( Maar IC gezien heeft door Hanna der verwijten, en Gianna der zelfverwijt hun band een knauw gekregen.

OOC;
Kiss: Nathalia, na menig nacht elkaar steunen enzo kan ik niet anders.
Marry: Hanna, ik denk dat uit deze 3 qua geloof (wat voor mij belangrijk is zij het dichtste bij me staat
Push: Peyton :'( Ik wou niet pushen, echt niet :'(.*feels bad*

Oke mijn trio, na allemaal dames ga ik voor heren, om Gianna heen :)
Joshua Gilleen
Daniil Abramov
Gianna del'Castro