Auteur Topic: RPG-Quotes  (gelezen 8507 keer)

Daniil

RPG-Quotes
« Gepost op: 06 februari 2014, 10:25:01 »
Dames en heren,

we zijn amper begonnen met de RPG en ik onderdruk nu al enkele lachstuipen. In het topic "De onverwachte verbouwing", waar iedereen heel veel last lijkt te hebben van de morgenzon (het is maar goed dat katers in die tijd geen kans hadden om te bestaan in jonge kinderen). Het is interessant om sommige ochtendrituelen te lezen:

Citaat van: "Liz"
Lissy werd wakker van de zonnestralen en stapte vals fluitend uit haar bed.

Het zal je maar overkomen!

Edit Yenti: Technisch gezien Daniil, zouden zonnestralen op de zevende verdieping van het Kasteel kunnen zijn. Ik denk dat je in de llnk van Griffoendor wel zonnestralen ziet, bij llnk als die van zwadderich of huffelpuf word dat lastiger ja :P

Edit Daniil de Paniil: Dat klopt, maar het ging mij meer om het vals fluiten gedeelte: ik zou, persoonlijk, Lissy niet graag als kamergenoot willen!

Edit Yenti de slechte: Daar heb je een punt.
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Yenti

Re: RPG-Quotes
« Reactie #1 Gepost op: 06 februari 2014, 13:57:28 »
Jaja, ook ik kwam een geniale quote tegen in het topic "Een onverwachtte verbouwing."

DIt keer dacht ons schoolhoofd dat hij misschien verkeerde paddenstoelen had gegeten en of hij  hallicuneerde, of dat hij toch nog droomde?

Citaat van: "Danill"
Hij bleef stokstijf in de deuropening staan terwijl hij erachter probeerde te komen of hij nog droomde, hallucinaties had of verkeerde paddenstoelen had gegeten.

Gianna

« Reactie #2 Gepost op: 06 februari 2014, 15:30:01 »
Ik ontdekte er ook een, of ja Kevin wees er al op. :P Ze zon is hot in dat topic:

Citaat van: "Martijn"
Gewekt door de zonnestralen die naar binnen vielen, stond Sem naast zijn bed.
En om de credits te geven aan wie ze toekomen. Kevin wees erop:
Citaat
[mod=Kevin:8r8oyl8i]Lol Sem, zonnestralen in het Souterrain van het Kasteel xD[/mod:8r8oyl8i]

[mod=Martijn:8r8oyl8i][moderator:8r8oyl8i]In my defense, ik vind dat er ook in de leerlingenkamer van Huffelpuf ramen zijn (A). En anders wordt hij wakker van die felgelle kleur die Huffelpuf heeft :P[/moderator:8r8oyl8i][/mod:8r8oyl8i]

Proserpina

« Reactie #3 Gepost op: 08 februari 2014, 16:01:21 »
Nathalia in een topic met Daniil:

Citaat van: "Nathalia"
Ohjee, wat een hoofdpijn, wat is er in merlijnsbaard gebeurd met me?

In z'n baard xD roflol

[mod=Nathalia:185botmi][moderator:185botmi]Ik wou in eerste instantie in godsnaam zetten, maar gezien men in de toverwereld merlijnsbaard zegt, moest ik het even op die manier doen, maar het ziet er inderdaad erg grappig uit, bedankt voor de geweldige quote Proserpina![/mod:185botmi][/moderator:185botmi]

Is het dan niet: in Merlijns naam?

[mod=Nathalia:185botmi][moderator:185botmi]Nu je het zegt, dank u Proserpina![/mod:185botmi][/moderator:185botmi]
Jaarlijks breng ik de Lente, om voor de Winter weer te verdwijnen naar hem, die woont in de donkere Tartarus opdat ook daar de zon schijnt.

Marcello Maldini

« Reactie #4 Gepost op: 17 februari 2014, 16:28:40 »
Citaat van: "Priscilla"

Dit keer geen grappige Quote, maar wel even een voorbeeld van een zeer mooie post. Mijn complimenten, Priscilla!

Hanna

« Reactie #5 Gepost op: 22 februari 2014, 17:06:08 »
Citaat van: "Ayla"
Ze zijn allemaal zo begiftigd met magische kracht dat de spermacellen het moeten bekopen. Zou wel verklaren waarom er relatief weinig tovenaars zijn, terwijl het evolutionair een enorm voordeel is

Follow your heart and make it your decision

Marcello Maldini

« Reactie #6 Gepost op: 25 februari 2014, 00:28:04 »
Citaat
(00:23:20) Heer_Gilleen steekt een nieuwe sigaar op en biedt heer Maldini er een aan.
(00:23:24) Hanna_van_Elst: Gereisd? Waar bent u geweest?
(00:24:14) Marcello_Maldini neemt de sigaar dankbaar aan en houdt zijn toverstok gereed om de beide sigaren aan te steken. 'Ik heb veel plaatsen bezocht, vrouwe.' Glimlacht naar vrouwe van Elst
(00:24:51) Heer_Gilleen buigt zich naar voren voor een uurtje.

Of Marcello kan gewoon geen sigaren aansteken, of heer Gilleen heeft last van zijn rug waardoor hij wat oefeningen moet doen.
Marcello vond deze verspreking in elk geval Quotewaardig.

Kevin des Angelos

« Reactie #7 Gepost op: 26 februari 2014, 11:11:29 »
In het topic 'Effect van liefde' kan men smullen van het verhaal rondom de bevalling van Gianna.
Naast het feit dat beide hoofdrolspelers prachtig schrijven, zijn de bewoordingen ook vaak humoristisch.[/huffelpuf]
[mod=Gianna:w7ol8agd][moderator:w7ol8agd]Awh dankjewel[/moderator:w7ol8agd][/mod:w7ol8agd]

Een quote die mij een lach bezorgde, kwam van Daniil:

Citaat van: "Daniil"
Plotseling stond Gianna namelijk op om naar de badkamer te gaan, met verhoogde pas alsof ze urgent toiletteren moest.

En het gaat verder:

Citaat van: "Gianna"
"D-d-d-daniil, i-i-is dit zo voor elke zwangere vrouw?"
Daniil wachtte even met antwoorden. Hoe kon hij dit weten?
"Het spijt me, ik ben noch vrouw, noch ooit zwanger geweest. Ik kan het je niet vertellen."

Zelfs zonder brandstof! En dan die quote erachteraan xD

Hanna en Gilleen kunnen er ook wat van. Na 'Een moeilijk gesprek' mag er ook wel een tijd zijn voor humor.

Citaat van: "Gilleen"
Gilleen schudde zijn hoofd en lachtte zacht, als iemand hem dit gisteren had verteld, had hij die persoon direct naar de mentale afdeling in het St. Holisto gestuurd.
- Shut your eyes and walk with me. I lead you through the land of Fantasy -

Kevin des Angelos

Hanna

« Reactie #8 Gepost op: 27 februari 2014, 00:12:38 »
Heer Gilleen vraagt heer Abramov als zijn getuige, nadat Hanna eerst voorzetjes moet geven...

Citaat
(00:02:43) Hanna_van_Elst schudt haar hoofd: Hanna is makkelijker kijkt Joshua aan en zegt zacht: Ik geloof dat u nog iets wilde vragen aan heer Abramov?
(00:02:51) Daniil denkt: Ik ben ook geen student. In ieder geval niet zijn student.
(00:03:00) Heer_Gilleen: Klopt.
(00:03:18) Daniil kijkt verrast op.
(00:03:22) Heer_Gilleen begint onbeholpen: Abramov, wilt u. Ik ga trouwen.
(00:03:48) Daniil knikt begrijpend: Ja, u graat trouwen. Ik ben al getrouwd.
(00:04:12) Gianna legt haar hand op Daniils knie en denkt: Iets zegt me dat u ook Joshua zou kunnen zeggen zonder een strafkamp te krijgen.
(00:04:31) Heer_Gilleen: Klopt. Heb getuige nodig.
(00:04:50) Heer_Gilleen: Bent een geschikte man. Goede gast, leuk gezin. Wilt u.
(00:04:55) Daniil beaamt: Klopt, die moet u nog vragen.
(00:05:17) Heer_Gilleen zegt stug: Dat probeer ik.
(00:05:44) Heer_Gilleen knikt: Ja, leuke collega, vriend geworden.
(00:06:15) Daniil kijkt heer Gilleen aan.
(00:06:15) Gianna Kijkt Hanna aan en schiet in de lach
(00:06:19) Hanna_van_Elst voedt Mitya ondertussen en glimlacht om het gesprek tussen de heren. Hij bedoelt te vragen of ... gaf Hanna als voorzetje, zodat Joshua haar zin kon afmaken.
(00:06:46) Heer_Gilleen: Uw vrouw haar getuige. Ik wil u.
(00:06:55) Daniil: Dank u, dat u mij ziet als vriend.
(00:07:01) Daniil: U wilt mij?
(00:07:16) Heer_Gilleen veegt het zweet van zijn voorhoofd.
(00:07:26) Heer_Gilleen: Ja u, getuige voor mij?
(00:07:35) Hanna_van_Elst schudt haar hoofd lachend en zegt zacht: Mannen
(00:08:05) Daniil geeft heer Gilleen een zakdoek: Wel, mijn edele here Gilleen, als u mij werkelijk vraagt om te getuigen op uw bruiloft, dan voel ik mij zeer vereerd.

Daniil

« Reactie #9 Gepost op: 04 maart 2014, 21:57:46 »
Citaat van: "Matthew Brown"
Vrouwe del'Castro had zich bij het groepje geschoren.
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Yenti

« Reactie #10 Gepost op: 05 maart 2014, 16:00:27 »
Soms, is het goed om "herinneringen" op te halen. En nu had ik per toeval en op verzoek nog wat oude quote van de oude site weten te redden(wel enkel de leukste eruit natuurlijk). Dus bij deze! Een typische Daniil quote.

Er hoort eigenlijk een plaatje bij te staan maar die was kwijt  :o

Citaat van: "Oude quote Daniil"
Zie hier de soepele IC relaties binnen uw Staf. Arethusa komt binnen als Ava dromerig voor zich uit staart, Joshua een blafhoest heeft en Daniil lijdt aan het Calimero-complex.

Ik vond deze toen al geniaal en die blijf ik geniaal vinden. Ik zal zo met en met af en toe een gouwe ouwe tussendoor posten. Mocht iemand het plaatje nog hebben dat bij deze quote hoort feel free to edit!

Kevin des Angelos

« Reactie #11 Gepost op: 06 maart 2014, 13:53:18 »
Elektra probeert de zon te charmeren xD

Citaat van: "Elektra Orestis"
"Ja, ik mis jullie en het kasteel! Alleen niet de regen.", zei ze terwijl ze met haar armen naar de stralende zon zwaaide. Hopelijk vond hij Elektra aardig en wilde hij wat langer dan gebruikelijk in Engeland blijven.

Kevin des Angelos

Nathalia

« Reactie #12 Gepost op: 11 maart 2014, 23:24:06 »
[moderator:1e4bjxln]En we hebben weer een mooie/leuke quote gespot in de chat. Gianna had Kevin even apart gesproken over Merlyn's allergie en over de zwangerschap van Kevin's moeder.

Volgens mij had onze Kevin, een klein beetje last van geslachtsverwarring  :o

Citaat van: "Kevin"
(23:18:51) Kevin laat zich met gemengde gevoelens meevoeren en denkt kort terug aan eerdere ervaringen die ze met Gianna gehad heeft, zoals enkele jaren geleden met pendelen

Hij was zo grappig![/moderator:1e4bjxln]

Kevin des Angelos

« Reactie #13 Gepost op: 12 maart 2014, 14:22:14 »
Aliena laat mij lachen in de Sorteerceremonie.

Citaat van: "Aliena Vesta"

Vooral om die laatste zin heb ik mij kostelijk geamuseerd. Even later in het stukje moest ik ook grinniken om haar reactie op heer Maldini xD

Kevin des Angelos

Hanna

« Reactie #14 Gepost op: 13 maart 2014, 02:25:43 »
Voor Gianna's bruiloft heb ik de leukste quotes toentertijd verzamelt en opgeschreven. Hier is het rijtje quotes dat toen in de klapper zat:

Citaat
Gianna del'Castro schreef:
Omg (=oh my gianna) op je msn staan nog wat geweldige XD

Citaat
Peyton Woodrow schreef:
Ik ben oranje
I need my green to be mean.  

Citaat
Feletoneren naar 122

Citaat
Fiacra schreef:
Zijn hut telde 2 uitgangen, maar waarom dacht Fiacra.
'Ik kan er maar 1 tegelijkertijd gebruiken' zei hij tegen zijn boomtrul die binnen was gekomen.

Citaat
Ava Abrielle schreef:
hehe aagje,  schieuwnierig aagje

Citaat
om de opening te sluiten

Citaat

Citaat
Riven Myst schreef:
Maar stiekem heet ik geen Riven maar Supergestoordemaartochbestaardigeenlievemeiddiesomstochechtheelgekdoetenvannijntjeshoud

Citaat
Daphne Remband schreef over Fiacra:
whaha ik mocht eigenlijk geen hond op zweinstein  maar omdat mijn mama gemeen is mag het wel  zolang ik hem bij namaak hagrid laat

Citaat
Fiacra Shedford schreef:
Fiacra opende de deuren van Zweinstein die door de avondklok al dicht was, maar nog niet op slot. Hij liep richting de grote zaal, maar ging niet naar binnen en sloeg af. Hij zag dat hij niet de enige was, want in de verte zag hij nog 2 dames wachten. Op afstand herkende ZE Professor Myst, maar de andere was voor hem onduidelijk wie dat was

Citaat
Arethusa schreef:
Arethusa zegt:
Misschien dat naast de wensput een geduldput ligt.. (hm)
Gianna del'Castro        zegt:
dat kan wel ja^^
Arethusa zegt:
En dan met zo'n emmertje wat geduld optakelen

Citaat
Arethusa schreef:
Gewoon een voor een.. 10 kleine PDertjes

Citaat
Daniil Abramov schreef:
Hij deed de deur open met zijn vrije hand... Die hij niet had.

Citaat
Elektra schreef:
Is het mannelijk?

Citaat
(18:25:32) Daniil_Abramov: Heeft u lekker geslapen, heer du Bomon?
(18:25:33) Shade_du_Bomon: Goeden avond
(18:25:48) Shade_du_Bomon: redelijk, het hobbelde nogal in m'n droom
(18:26:09) Gianna_del'Castr lacht
(18:26:27) Daniil_Abramov glimlacht.
(18:26:29) Nathalia_Matthew glimlacht

Citaat
David Stemmels schreef:
Dus bij deze, van harte gefeliciteerd Daniil. Sterkte. Dat de docenten je niet opeten.

Citaat
Rosalie Volterra schreef:
Lieve Huffies,

Hierbij even een herrineringsmailtje aan alle huffelpufleerlingen om nog steeds lekker actief deel te nemen aan lessen in de RPG. We willen uiteindelijk natuurlijk winnen van de Griffoendors, die eenzaam aan de top staan.

Voor degenen die nog redelijk nieuw zijn: door in de RPG te posten kun je punten verdienen voor Griffoendor, dit kan door mee te doen in de lessen, maar ook door bijvoorbeeld een boek in de bibliotheek te lenen en daar een hele leuke post over te schrijven. Docenten en andere werknemers van Zweinstein kunnen je de punten toekennen.

Een vrolijke bijna-kerstgroet,

Rosalie Volterra
Docent Astronomie en Afdelingsleider Huffelpuf

Citaat
Elektra Orestis schreef:
ik had altijd al de rang theemuts willen hebben of zo

Citaat
Kate_Litha springt op en loopt naar Daniil en Abramov en wil hen de hand schudden

Citaat
Daniil_Abramov schreef:
Nee, natuurlijk niet. En ik ben Djinn in apenpak.

Citaat
?
Citaat
Merlyn Sevelyn schreef:
Beste paashaas.
Toen ik vanochtend in het kasteel eieren, kuikens en konijnen tegenkwam begreep ik niet waarom deze rondzwierven overal waar ik kwam. Ik heb ze dan ook netjes laten liggen. Nu heb ik van mijn moeder en ... vader gehoord dat u ze voor de dreuzelkinderen verstopt. Daarover wil ik enkele vragen aan u stellen, en ik zou het erg waarderen als ik u eens kon ontmoeten.
Ik wens u een heerlijk pasen.
Gegroet, Merlyn Sevelyn

Citaat
Sanjay_Anthes: Ik zou ook wel een tas thee lusten denk ik
Luna_Greniet: Vraagt zich ernstig af sinds wanneer er tassen met thee bestaan

Citaat
Fiacra geeft per MSN een lesje hoe je faunaat wordt:
Stap 1: Je stampt 3 keer met je voeten op de grond.
Stap 2: Je miauwt 5 keer.
Stap 3: Draai 2 rondjes tegen de klok in.
En nu ben je een kat.

Citaat

Citaat
Lauren Depoix schreef:
Lauren is erg tenger en heeft een gemiddelde leeftijd voor een meisje van elf jaar.

Citaat
CyberGhost: Er staan geen stoelen maar banken aan de afdelingstafel lieftallige studenten.  Aan de oppertafel vind u wel stoelen.

Citaat
Kevin Des Angelos schreef:
Vlug las hij enkele pagina's door maar stuitte niet op het schokkende nieuws dat hij gehoopt had.

Citaat
(19:44:11) Louise_Favier haalt haar muziek weer uit haar tas, en concentreert zich weer daarop.

Citaat
Kevin schreef:
Ik heb van Peyton nog niet zoveel 'last' gehad, oftewel: geen ervaring!
Al zijn mijn verwachtingen van zijn aaibaarheidsfactor niet echt hoog
Zelfde geldt voor Chase xD

Citaat

Citaat
Daniil_Abramov: Ik zal ze eens iets zeggen als ze zeggen dat ik niets te zeggen heb.

Citaat
Cayetano zei: Accio Licht!
Katooke: ...
Cayetano: Dat is toch het principe van een uitsteker?

Citaat
Joshua Gilleen schreef:
Zullen we er kleine Greniet en grote Greniet van maken?

Citaat
(22:47:32) Hanna_van_Elst: Gianna, zullen we Ava lidmaatschapgeld laten betalen? die heeft geen lessen, dus daar kan niemand posten
(22:47:57) Ava_Abrielle: Ik heb een winkeltje
(22:48:41) Gianna_del'Castro: Ja, een symbolisch bedrag We hoeven er niet rijk van te worden toch?
(22:49:19) Ava_Abrielle: Maar Ava is een arme sloeber
(22:49:23) Hanna_van_Elst: precies ava, jij verdient geld. En ja, een symbolisch bedrag
(22:49:36) Gianna_del'Castro: Daarom n symbolisch bedrag. Gianna schenkt je dat wel

Citaat
Joshua Gilleen schreef:
Gaat met zijn hoofd ernaast liggen om te zien wat voor perspectief dat biedt

Citaat
(19:20:29) Hanna_van_Elst kijkt de tafel geduldig aan en haar blik blijft kort op juffrouw Duvessa hangen.