Auteur Topic: Wat eten we vandaag?  (gelezen 2371 keer)

Gianna

Wat eten we vandaag?
« Gepost op: 26 juli 2014, 18:50:18 »
Zo voordat ik ga reageren in t overleg etc, wilde ik een topic hier openen.
Gezien de meeste ZO'ers inmiddels op zichzelf (gaan) wonen, leek dit topic me gepast (het kan soms namelijk best irritant zijn elke dag weer iets te bedenken). Ten eerste om t community gevoel te vergroten, ten tweede om terwijl we t jaar in orde maken toch wat topics te hebben lopen buiten spellen enz.

1 kleine 'regel', mocht je 'n recept erbij willen posten zet dat dan onder een spoiler, zo voorkomen we hele lappen tekst.

Dus wat eten we vandaag?
Wij eten hutspot met sambal en nasikruiden en 'n stuk braadworst erbij.

Scorpio

Re: Wat eten we vandaag?
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2014, 17:32:39 »

Aliena Vesta

« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2014, 19:05:08 »
Ik heb vanavond iets gegeten waarvan ik zelf ook nog nooit had gehoord, het was een tip van een kennis, namelijk dit:

macaroni, daaroverheen spinazie en erdoorheen shoarmavlees. ipv de shoarmavlees kun je ook tonijn doen ^^
Erg lekker!

Martijn

« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2014, 12:48:08 »

Gianna

« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2014, 23:45:53 »
@Aliena, oeh dat ga ik eens proberen, klinkt geweldig. :D Wel met tonijn, ik ben totaal niet wild van de shoarmakruiden. :$ Ik laat je nog weten wat ik ervan vond
@Martijn, hmmm italiaans. Lekker! Wij eten zoiets vrijwel dagelijks.
@Scorpio, Jep, ik maak gewoon 'ordinair' hollandse wortelenstamp en doe daar sambal en n zakje nasikruiden in.

Wij hadden gisteren andijviestampot met spekjes en fetakaas. (Vandaag pizza, maar das voor ons minder spectaculair zoals ik al zei)

Daniil

« Reactie #5 Gepost op: 26 oktober 2014, 15:41:18 »
Patat met kroketten en frikadellen.
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Gianna

« Reactie #6 Gepost op: 19 januari 2015, 17:55:53 »
vandaag eten wij... zalm in bladerdeeg met groenten uit de oven. Met een soort van aardappelpuree. jamjamjam.

Nathalia

« Reactie #7 Gepost op: 19 januari 2015, 18:59:11 »
[moderator:15t46odi]Wij eten vandaag... Een ordinair broodje hamburger! Met Mayo, Curry, Uitje, Sla, Kaas(enkel voor mij, vriendlief alergisch voor kaas), Hamburgertje en natuurlijk allemaal lekker op een echt hamburgerbroodje :D Nom nom nom :D[/moderator:15t46odi]

Gianna

« Reactie #8 Gepost op: 27 januari 2015, 18:41:27 »
wij eten vandaag: spaghetti en als toetje bitterkoekjes pudding. Mjamjam

Daniil

« Reactie #9 Gepost op: 28 januari 2015, 09:26:26 »
[d:22xt8b51]Mijn ontbijtje bestaat uit cornflakes, een plakje roggebrood met boter en hagelslag en een banaan en een mandarijn. Misschien klinkt het niet zo spannend, maar ik ben normaal gesproken een lichte ontbijter. Ik geloof nu dat een goede start van de dag al een belangrijk deel van je dag maakt.[/d:22xt8b51]
?????? ?????????? ???????
Schoolhoofd
Leraar Dreuzelkunde
"Ome Daan"

Nathalia

« Reactie #10 Gepost op: 28 januari 2015, 18:25:19 »
[moderator:zxao21nj]Ik eet vandaag een gezonde maaltijdsalade met kip :D[/moderator:zxao21nj]

Proserpina

« Reactie #11 Gepost op: 25 april 2015, 20:20:24 »
Mijn broertje heeft pasta pesto gekookt!
Jaarlijks breng ik de Lente, om voor de Winter weer te verdwijnen naar hem, die woont in de donkere Tartarus opdat ook daar de zon schijnt.

Gianna

« Reactie #12 Gepost op: 13 november 2015, 17:59:34 »
vandaag eten wij Aliena der tip. Dit keer wel met shoarmavlees, want de smurfen vinden dat zo lekker!
We hebben het een tijd geleden (helaas is die post verdwenen met de crash) gegeten met tonijn. Dat was een echte aanrader!